Следвайте ни

Заблуда! Вижте от кои диетични храни се пълнее

viber icon

Има храни, които стоят  на щанда с диетичните продукти, но това не означава, че от тях не се качват килограми. Ако се опитвате да отслабнете и сте заредили кухнята си с тези храни, тъй като сте убедени, че не са калорични, прочетете какво препоръчват специалистите.

Диетично кисело мляко (Йогурт)

Диетичното кисело мляко е популярно сред всички, които искат да намалят приема на калории. Това кисело мляко съдържа по-малко калории, мазнини и захар, отколкото обикновеното кисело мляко, но диетичните кисели млека често са по-обработени и имат повече изкуствени съставки.

В допълнение, мазнините са полезно хранително вещество, когато се консумират умерено и ви помагат да останете сити по-дълго. Ако искате кисело мляко, по-добре е да изберете обикновено, отколкото диетично.

Зелен чай

Зеленият чай често се характеризира като магическа напитка за отслабване. Въпреки че има много ползи за здравето, изследванията показват, че има минимален ефект върху загубата на тегло. Не е вредно да пиете чаша зелен чай всеки ден, но е малко вероятно да загубите излишни килограми заради това. 

Оризовки

Оризовките имат много малко калории, но и много малко хранителни вещества. Ще ви трябват повече парчета, за да се чувствате сити и това няма да допринесе за загубата на излишни килограми.

Диетични газирани напитки

Ако сте пристрастени към газираните напитки, може да изглежда добра идея да пиете диетични напитки вместо обикновени. Някои изследвания обаче показват, че напитките с изкуствени подсладители могат да увеличат желанието за захар и да стимулират наддаването на тегло.

Нискокалоричен сладолед

Въпреки че се рекламират като по-здравословен вариант, нискокалоричните сладоледи не са толкова здравословни. Ако имат по-малко захар, те вероятно съдържат повече наситени мазнини. Ако те съдържат по-малко мазнини, те вероятно съдържат повече захар.

Ябълков оцет

Ябълковият оцет също е един от най-популярните трикове за отслабване. Привържениците казват, че намалява глада и помага при отслабване, но има малко доказателства в подкрепа на това твърдение.

 Обезмаслено мляко

Обезмасленото мляко с малко или никаква мазнина се рекламира като по-здравословен вариант, но изследванията показват, че хората, които консумират пълномаслено мляко, обикновено тежат по-малко.

Протеинови барчета

Въпреки че протеиновите барчета се считат за здравословни, за съжаление много от тях са с високо съдържание на калории, мазнини и добавени захари и те насърчават наддаването на тегло. Ако и вие сте от хората, които редовно си купуват протеинови барчета - оставете ги настрана или избирайте такива, които имат възможно най-много естествени съставки, но не ги яжте всеки ден, пише fakti.bg.

Кокосово масло

Това масло се популяризира като съюзник в изгарянето на калории, но е богато на наситени мазнини и може да повиши нивата на холестерола.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какво ще се случи в България след изборите на 11 юли?