Следвайте ни

Топло легло и хладен въздух в спалнята

viber icon

Според учените една трета от живота си човек прекарва в сън, но все още много хора не се замислят за неговото качество. Те редовно нарушават режима си, без да си дават сметка за последиците и за факта, че не позволяват на мозъка си да отдъхне.

Множество медицински изследвания доказват, че липсата на добър сън е причина за високо кръвно налягане, затлъстяване, диабет, белодробни болести. Предлагаме ви няколко съвета за добър сън.


Никога не пренебрегвайте проветряването на спалнята преди сън и помнете, че леглото ви трябва да е топло. Чистите чаршафи от естествен материал също са задължителни за добрия сън. В спалнята ви обаче не бива да е топло. При хладен въздух сънят е по-добър и здравословен. Голямо значение имат цветовете на спалното бельо и на стените. Червеното води до безсъние, а светлосиньото и светлозеленото успокояват.

Топла вана с добавени ароматни масла, чаша топло мляко с мед, билков чай, кратка разходка или отпускащ масаж - всичко това ще помогне за качествения сън, а и за добрия ви външен вид.

Спането без пижама действа отлично върху нашата кожа, позволявайки и пълноценно да диша през нощта. Ако ви е студено, по-добре се завийте с още едно одеяло. Когато се събудите, ставайте. Повечето хора обаче имат навика да погледнат часовника и ако е рано, да продължат да се търкалят в леглото. Ползата от такова залежаване е повече от съмнителна. Опитайте се да ставате по-рано и ще установите с колко положителни емоции и полезни дела ще се обогати вашият ден. Можете да направите гимнастика, да вземете душ, без да бързате, да се погрижите за себе си, да си приготвите пълноценна закуска.

Коментари

Публикувай

Коментари (0)

Анкета

Ако Община Пловдив разполага с 50 млн. лева за строителство догодина, с какво да започне?