1939
Следвайте ни

Тези 5 сезонни храни свалят килограмите неусетно

viber icon

Есента ни предоставя богат избор от свежи плодове и зеленчуци, а някои от тях са особено добри в борбата с килограмите.Тези пет характерни за сезона храни, които засищат, богати са на полезни вещества и фибри, но не съдържат много калории, ще ви помогнат в борбата с килограмите:

Ябълки
Бедни на калории, но богати на фибри, ябълките имат само по 95 калории и 4 грама фибри. Изследователите вярват, че антиоксидантите и пектинът – вид растителни влакна – може да са отговорни за многобройните ползи от ябълките за здравето ни.

Тиква
Често е подценявана като полезна храна, но една порция тиква дава 214% от необходимото дневно количество витамин А и 1/3 от нужния витамин С, пише Missbloom.bg. Тиквата има само 80 калории в едно парче, докато същото количество сладки картофи има 180 калории.

Броколи
Чаша броколи има 31 калории и 2,4 грама фибри. Освен това научните изследвания показват, че използването на зеленчуци като броколи в тестените изделия помага да консумирате по-малко калории (Например ако си вземете парче пица със сирене и броколи). 

Кейл
Подобно на броколито или зелето, този китайски зеленчук е богат на витамин А и на фибри, като същевременно притежава детоксикиращи свойства за тялото. Само с 110 калории и половината от мазнините по отношение на картофените чипсове, порция чипс от кейл има 6 грама фибри.

Зеле
Само 17 калории за една порция, зелето, особено любимото лилаво зеле, прави всяка салата по-интересна, дава цвят, а и изследвания показват, че помага в битката с тумори на гърдата, на стомаха и белите дробове.

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какво е най-важното, което новото правителство трябва да свърши в следващите месеци?