1939

Съветите за отслабване, на които никога да не вярвате

В живота на повечето хора рано или късно се стига до момент, в който искат да свалят поне няколко килограма. И тогава се започва фанатично търсене онлайн как "магически" да се отърсят от нежеланото тегло, ако може по най-лесния възможен начин, пише Rozali.com. Пълно е със съвети за отслабване, голяма част от които обещават бързи резултати с нулеви усилия. В повечето такива случаи има уловка - или диетата е абсурдна и откровена лъжа, или резултатът няма да е траен и дори може да се стигне до кошмарния йо-йо ефект.

1. Спрете глутена, за да отслабнете
Освен ако нямате непоносимост към глутен, няма нужда да се отказвате напълно от него. И спирането му няма магически да премахне излишните килограми. Трябва да се спомене, че изключването му от менюто автоматично повишава бюджета за храна, като не гарантира по-нисък прием на калории.  

2. Упражненията са най-важни
Няма най-важно, когато говорим за отслабване. Упражненията трябва да вървят ръка за ръка с правилно подбраното като храни и калории меню. Ако искате трайно да отслабнете, трябва да откриете правилния баланс между хранене и физическа активност.

3. Здравословните храни могат да се ядат в неограничени количества
Размерът на порциите има значение дори когато говорим за здравословни храни. Ядките, авокадото и зехтинът са източник на здравословни мазнини, но дори с тях не бива да се прекалява. 

4. Ако имате ден за угощение, метаболизмът ви ще е по-добър
Любима диета на мнозина е онази, която позволява веднъж седмично човек да си угажда с любимите храни, без да внимава. Истината обаче е друга. Диетолозите са категорични, че завишеният прием на калории само ще обърка тялото и е по-вероятно да се съхранят като мазнини. Добре е да хапвате редовно въглехидрати, но в малки количества. Тренировки с тежести няколко пъти седмично ще ви помогнат хем да хапвате вкусна храна, хем да останете във форма.

5. Важни са само диетата и упражненията
Грешка. Важен е цялостният начин на живот - стрес, качество и количество на съня и околна среда. Сънят е може би най-подценяван, когато говорим за отслабване, а връзката между него и килограмите е невъзможна за отричане. Стресът също е фактор, защото влияе на апетита и на начина, по който организмът гори калории.

Отслабване със сън - какво трябва да знаете?
6. Трябва изцяло да се откажете от вредните храни
Не е напълно вярно. Важно е какво ядете през по-голямата част от времето. Ако се храните здравословно, можете да си позволите тук-там нещо извън хранителния режим, което да е повече удоволствие за небцето и душата. 

Не изпадайте в крайности, когато искате да загубите килограми. Не се поддавайте на диети, които обещават "магически" резултати. Открийте баланса за себе си - хранете се правилно, тренирайте и давайте на тялото така нужната почивка. 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Ще успее ли новият парламент да излъчи правителство?