Следвайте ни

Петте грешки, които правим докато отслабваме

viber icon

Повечето хора, които са са решили, че искат да отслабнат, знаят, че трябва да консумират по-малко калории и да спортуват редовно.

Успешното отслабване обаче е много повече от това. Освен нещата, които трябва да направите, има и такива, които е важно да не правите.

Вижте най-често срещаните грешки, които хората допускат, когато искат да отслабнат:

Да се извлече правилната информация от етикетите
Много храни в наши дни имат информация върху опаковката с всички здравословни съставки. Но ако проверите етикета с хранителните стойности, ще се убедите, че сред съставките също се крие много захар, често маскирана зад думи като фруктоза, глюкоза, декстроза, малтоза и захароза. Вместо да проверявате етикета на гърба на опаковката, по-добре вземете под внимание размера на порцията. По този начин ще се уверите, че ядете само това, което всъщност ви е необходимо.

Проверка на теглото твърде често
Докато се качвате на кантара всеки ден няма пряко да помогнете на излишните килограми, а по-скоро то ще се чувствате разочаровани. Важно е да запомните, че здравословното отслабване е бавен процес. Когато не виждате резултатите, които очаквате да видите на кантара, може да се обезсърчите и да се откажете от целта си. По-добре използвайте метър, с който да се мерите около кръста и бедрата, за да проследявате напредъка си веднъж седмично. Ако наистина имате нужда да се претеглите, за да се чувствате мотивирани, правете го не повече от веднъж седмично или дори веднъж на 2 седмици.

Фокусиране върху кардио упражнения и игнориране на силовите тренировки
Ако се спазва стриктно диетата, практикуват се кардио упражнения, но резултатите в теглото не са толкова добри колкото смятате, че трябва да бъдат, причината може да е липсата на силови тренировки. Те ви помагат да изградите мускули, но също така повишават метаболизма ви. Най-добре опитайте да комбинирате кардио тренировки и силови упражнения за най-добри резултати.

Пренебрегване на захарта и калориите в напитките
Содата, плодовите сокове, бирата и виното са пълни с въглехидрати и калории, които след консумация ви оставят гладни, защото центровете в мозъка, свързани със засищането, не реагират на течните калории по същия начин, както на калориите от храната. Пийте вода! Ако искате да разнообразите обикновената вода, опитайте да добавите лимонови кори, любимите си плодове или листа от мента, за да ѝ придадете вкус. Неподсладеният зелен чай също е добър вариант за напитка.

Пропускане на хранене
Може би най-честата грешка, която хората правят, когато се опитват да отслабнат, е да пропуснат закуска или вечеря. В началото може да изглежда логично: мислите, че ако намалите приема на калории по този начин, ще отслабнете по-бързо. Пропускането на хранене обаче не само забавя метаболизма ви, но също така ви прави много по-склонни да преяждате по-късно през деня. По-добре се уверете, че ядете здравословна, богата на хранителни вещества закуска, която ще ви даде енергия и ще ви помогне да не ядете твърде много по-късно. Перфектната закуска съчетава добри въглехидрати с фибри и протеини – овесените ядки, яйцата и киселото мляко в комбинация с плодове са чудесни опции за здравословна закуска. struma.bg

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще гласувате ли на извънредните парламентарни избори през юли?