Следвайте ни

Пет съвета как да си върнем баланса след стрес

viber icon

Тревожност, стрес, страх, фобии, проблеми със семейството и отношенията, конфликти на работното място, тъжни спомени и емоционални рани, както и липсата на физически контакт. Това са само част от психологическите последици от пандемията. Испанска компания, специализирана в грижата за хората, дава съвети как да се справим.

1. Намерете баланс в работата -  комбинираният модел офис-дом е най-добрият вариант. Трябва да си поставите реалистични и постижими цели и задачи. Позволете си един ден да не бъдете хиперпродуктивен човек.

2. Възползвайте се от витамин D през пролетта - много важен e и помага да укрепим имунната система. Слънчевите бани 10-15 минути на ден сутрин и в последните часове на деня ще създадат емоционално благополучие, благодарение на стимулацията на невротрансмитери като серотонин. 

3. Отидете на масаж  - помага в борбата със стреса, болката и мускулното напрежение. Работата от разстояние в някои случаи може да навреди и на правилната стойка на тялото.

4. Правете физически упражнения - спортът, съчетан със здравословна диета, помага да подобрим качеството на живот. Добър вариант е йогата. 

5. Уважавайте графиците, но и си почивайте. Правилното дишане е най-бързият начин да поемете контрола над ума си. Влезте в контакт с природата. Избягвайте излишния шум. Звукът е важен като форма на насърчение, но мълчанието също трябва да се цени. Знаете ли, че във Финландия например тишината се продава като туристическа атракция? Може би затова жителите му са най-щастливите в света.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Кой е най-добрият вариант за страната след изборите?