2374

Осем лесни стъпки ни вталяват с 10 кг

Трудно ли ви се струва да отслабнете със заветните 10 кг? Предлагаме ви няколко идеи за диета за отслабване, които със сигурност водят до добри резултати.

1. Бройте калории

За да успеете да отслабнете, трябва да намалите приема на калории. Добре е паралелно с това да увеличите своята ежедневна физическа активност. Броенето на калориите повишава вашата информираност за това как диетата ви може да се отрази на отслабването.

Намаляването на калориите само по себе си не се счита за стратегия, която може да доведе до дългосрочно отслабване. Добре е да го съчетаете с други модификации на начина си на хранене и на живот като цяло.

2. Изберете подходящи напитки

Изборът на по-здравословни напитки значително ще улесни ефективното отслабване.

Енергийните и газирани  напитки и сокът често съдържат допълнителни калории и захар, които с течение на времето може да подпомогнат наддаването на килограми.

Водата пък е в състояние да засили метаболизма и подобрява загубата на тегло.

3. Хранете се по-бавно

Фокусирайте се върху насладата от храната – това е ефективен метод за засилване на чувството за ситост и намаляване на приетите количества.

4. Добавете фибри към диетата си

Фибрите представляват хранително вещество, движещо се неусвоено през тялото ви. Чувствате се сити за по-дълго време.

5. Правете периодично гладуване „Фастинг“

„Фастинг“ представлява периоди на хранене и на гладуване. Гладуванията продължават обикновено между 16 и 24 часа. Съществуват редица различни начини за периодично гладуване.

6. Увеличете приема на протеин

Приемането на повече протеини намалява апетита, а оттам - и консумацията на калории. Доста проучвания свързват повишения прием на протеини с намаляването на телесното тегло и мазнините в корема. Разбира се, всичко се случа с течение на времето.

7. Заложете на здравословната закуска

Киселото мляко, овесът, яйцата, фъстъченото масло и изварата са няколко основни храни, на които може да заложите, когато избирате здравословна закуска. Освен това всички изброени продукти са с високо съдържание на протеини.

8. Всяка вечер спете достатъчно

Редовният и качествен сън е много важен фактор за успешна загуба на тегло. Колкото повече килограми ви се иска да свалите, толкова по-голяма е ролята на съня. Добре е да се постараете да спите най-малко 7, дори и 8 часа на нощ. Така много по-лесно ще успеете да постигнете целите си за отслабване с 10 кг.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Ще успее ли новият парламент да излъчи правителство?