Следвайте ни

Лекари посочиха 5 прости храни, които оправят кръвното

viber icon

Ако показанията на кръвното ви са над стойността 120/80, то вие трябва да включите в диетата си храни, намаляващи риска от хипертония, ни съветват лекарите.   

Картофи   

Въпреки че картофите не са много изискано ястие, те всъщност са богати на калий и магнезий, които нормализират кръвното налягане. Освен това картофът със среден размер съдържа само 150-160 kcal. Печете или сварете необелени картофи и ги яжте със сметана или натурално кисело мляко за двойна полза.  

Мляко или кисело мляко   

Тези, които включват една порция млечни продукти дневно в диетата си, имат 11% по-нисък риск от развитие на хипертония в сравнение с тези, които ядат кисело мляко само от време на време. Започнете деня си с порция млечна каша, нискомаслено кисело мляко и плодове или си направете пюре.  

Д-р Мясников разказа за сблъсъка си с COVID-19

какао   

Храни, съдържащи натурално какао на прах, могат да понижат кръвното налягане, тъй като флавоноидите подобряват съдовото здраве. Горчивият шоколад е полезен и за хора с високо кръвно налягане. Шоколадът е висококалоричен продукт, така че се ограничете до 20 g или 1 супена лъжица какао.  

боб   

Бобовите растения са богати на фибри, магнезий и калий, всички те помагат за поддържане на оптимално кръвно налягане. Ако ядете боб, грах или леща всеки ден, това ще се отрази много добре на здравето ви. Добавете бобови растения към супи, яхнии, салати и рулца.  

US вирусолог посочи опасностите от ваксина срещу COVID-19 и кое ще унищожи вируса

банани   

Бананите са чудесен източник на калий.  Възрастните се нуждаят от 4,7 грама калий дневно; един банан съдържа приблизително 12% от RDA. Добавете банан към вашата каша сутрин или го хапвайте по-късно като закуска./zdrave.to

Харесайте zdrave.to и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива!

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

За кого бихте гласували, ако изборите бяха днес?