Следвайте ни

Как да свалите 10 кг само за месец с диетата на Маргарет Тачър

viber icon

Маргарет Тачър е желязна лейди не само в политиката, но и когато се отнася за здраве и дисциплина при сваляне на килограми. Диетолози от прочутата американска клиника “Мейо” са  разработили специално за нея яйчената диета, наричана просто “диетата Маги”.

Същността на този много ефикасен режим на хранене се изразява в специално комбиниране на продуктите. В основата на менюто са яйцата и цитрусовите плодове. Такова съчетаване позволява ефективно да се стапят мазнините, и то в кратки срокове, без опасни последствия за организма, пише Zdrave.to.  

Седемте правила на „диетата Маги”

1. Обедът и вечерята не трябва да сменят местата си. 

2. Ако не е уточнена точната порция на продукта, можете да си го позволите във всякакви количества.

3. Яйцата може частично или изцяло да се заместят с извара.

4. Можете да употребявате сладкиши на основата на захарозаместителите: диетична кола, бонбони.

5. Задължително трябва да се консумират много плодове и да се пие много чиста вода.

6. Не трябва да ядете, докато усетите тежест в стомаха.

7. Нужно е до минимум да се намали количеството сол, като добавяте повече подправки, в т.ч. пикантни. 

Забранени продукти:  

• овнешко и мазно свинско;

• фурми, банани, манго, смокини, грозде;

• картофи, царевица;

• мляко и мазно сирене;

• животинска мазнина, растително масло и краве масло;

• месни бульони;

• мазни сосове;

• макарони и булгур;

• тестени изделия (освен разрешените пълнозърнести тостове);

• захар и сладкиши на захарна основа;

• алкохол.

Внимание! 

Яйчената „диета Маги” няма да е подходяща за вас, ако имате алергия към определени продукти; ако имате заболявания на сърцето, бъбреците и черния дроб, както и по време на бременност. Преди да пристъпите към тази диета, се консултирайте с лекар.
Първа седмица

Закуската за всеки ден от тази първа седмица е една и съща: 1-2 сварени яйца; 1 грейпфрут, чай или кафе без захар.

Ден първи:

• обяд – ябълка, круша и половин портокал;

• вечеря – 400 грама немазно печено говеждо.

Ден втори: 

• обяд – печени кокоши гърдички с млян червен пипер и салатен микс със сок от лимон;

• вечеря – 2 варени яйца, салата от пресни краставици с мента или магданоз, половин грейфрут и 1 пълнозърнест тост.

Ден трети:

• обяд – салата от обезмаслено сирене с домати и пресен магданоз, един пълнозърнест тост;

• вечеря – варено месо с кълцани листни зеленчуци с горчица, салата от зеле с моркови и лимонов сок.

Ден четвърти:

• обяд – плодова салата, подправена с обезмаслен натурален йогурт;

• вечеря – печена кокошка с куркума и кориандър, салата от пресни домати и краставици със зелената част на целина.

Ден пети: 

• обяд – 2 варени яйца, салата от варени моркови и зелен грах, подправена със соев сос;

• вечеря – печена риба, салата от пекинско зеле с грейфрут и магданоз.

Ден шести: 

• обяд – чаша плодово смути на основата на вода;

• вечеря – варено говеждо със салата от краставици и копър.

Ден седми: 

• обяд – варена кокошка, салата от домати с босилек.

• вечеря – печен български пипер с чесън и листни зеленчуци, един пълнозърнест тост.

Втората седмица 

Закуската за цялата седмица е една и съща и отново се състои от яйца и цитрусови плодове: 1-2 варени яйца, грейпфрут, чай или кафе без захар.

Ден първи:

• обяд – печено говеждо с пресни зеленчуци;

• вечеря – 2 варени яйца и 1 грейпфрут.

Ден втори: 

• обяд -  печени кокоши гърдички с български пипер и морков;

• вечеря – 2 варени яйца и 1 портокал.

Ден трети:

• обяд – печено говеждо със салата от прясно зеле, домати и листни зеленчуци;

• вечеря – 2 варени яйца и 3 мандарини.

Ден четвърти: 

• обяд – 2 варени яйца, салата от сирене с листни зеленчуци, задушени тиквички и морков;

• вечеря – 2 варени яйца и 1 портокал.

Ден пети:  

• обяд – печена „в ръкав” риба с лимон и розмарин или копър;

• вечеря – 2 варени яйца и 1 грейпфрут.

Ден шести:

• обяд – варена кокошка, салата от домати с български пипер и 1 портокал;

• вечеря – 1 варено яйце, плодова салата с добавен грейпфрут, подправена с обезмаслен натурален йогурт; 

Ден седми: 

• обяд – печени кокоши гърдички с домати, тиквички, чесън и листни зеленчуци, плюс 1 портокал;

• вечеря – 2 варени яйца и салата от пресни краставици с целина.

Трета седмица

Закуската отново се състои от яйца и цитрусови плодове.

Ден първи:

През целия ден е разрешено да се ядат само плодове. Можете да си приготвяте плодови салати с добавено малко количество обезмаслена извара, подправена с натурален йогурт. 

Ден втори:

През целия ден могат да се употребяват само задушени или печени зеленчуци. Препоръчва се да се добавят повече ароматни пикантни подправки и пресни листни зеленчуци. 

Ден трети:

През този ден можете да ядете пресни или запечени плодове и зеленчуци, освен забранените.

Ден четвърти:

Четири приема на храна, които се състоят от неголеми порции печена или варена риба, салата от зеле, зелени листни салати, варени или запечени зеленчуци.

Ден пети: 

Печено или варено немазно месо или кокошка, пресни или варени зеленчуци. Всички продукти се разделят на 4 еднакви порции и се консумират през деня.

Ден шести и седми:  

Най-строгите дни от диетата: можете да приемате по 1 любим плод по всяко време.

Четвърта седмица

Посочените продукти трябва да се разпределят на 5-6 еднакви порции, които да се консумират през деня. Забранено е да се добавя каквото и да било.

Ден първи:

1 грейпфрут или 2 портокала, 4 домата, 4 краставици, 1 кутия риба тон без масло, 300 г варено или печено немазно месо. 

Ден втори: 

1 круша или 1 ябълка, 200 г диня или 1 портокал, 1 грейпфрут, 300 г варено месо или кокоши гърдички, 3 домата, 1 пълнозърнест тост.

Ден трети:

Обезмаслен кашкавал или несолено сирене, 150 г обезмаслена извара, варени или задушени зеленчуци, 2 краставици, 2 домата, 1 пълнозърнест тост, 2 портокала или 1 грейпфрут.

Ден четвърти:

400 г варена кокошка, 3 домата, 3 краставици, 1 пълнозърнест тост, 1 портокал, 1 грейпфрут.

Ден пети:  

Листна салата, печена риба, 3 домата, 3 краставици, 2 варени яйца, 1 грейпфрут и 2 портокала.

Ден шести: 

400 г варени кокоши гърдички, 150 г обезмаслена извара или 150 г сирене, 1 пълнозърнест тост, 3 краставици, 3 домата, 1 чаша кисело мляко, 2 портокала или 1 грейпфрут.

Ден седми:  

150 г обезмаслена извара, 1 консерва риба тон без масло, задушени зеленчуци, 2 краставици, 3 домата, 1 пълнозърнест тост, 1 грейпфрут или 2 портокала.

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какво ще се случи в България след изборите на 11 юли?