Следвайте ни

Как да се отпуснем, ако имаме само 10 минути

viber icon

Добрата новина е, че те са напълно достатъчни, за да премахнете стреса, но трябва да ги използвате стратегически. Ето някои добри начини да накарате часовника да спре, когато той тиктака. Подсказка – Ровенето в социалните мрежи не е в списъка ни.

Правете йога

Не, 10 минути не са достатъчно време, за да стигнете до йога студиото за пълна тренировка, но това не означава, че не можете да се възползвате от предимствата на йогата за облекчаване на стреса в домашни условия.

Дишайте правилно

Научете се да дишате. Вероятно са ви казвали, че трябва да си поемете дълбоко въздух, за да се успокоите преди да вземете важно решение. Не вярвате? Всички професионални спортисти имат своя собствена техника на дълбоко дишане. Без значение колко стресиращ е денят ви, бъдете сигурни, че няколко минути на спокойно вдишване и издишване ще накарат напрежението да изчезне. Така че, опитайте.

Върнете се към усещанията си

Независимо дали медитирате редовно или не, медитацията може да ви помогне да центрирате енергията си и да освежите съзнанието си, да се успокоите, пише jenite.bg.

Разходете се

Да, дори 10 минути бързо ходене могат да ви помогнат да се успокоите. Плюс това, редовните упражнения също ще ви помогнат да влезете във форма и да държите депресията далеч от вас.

Поговорете с приятел

Наличието на социална подкрепа помага по два начина – може да облекчи стреса в даден момент, както и да изгради вашата устойчивост към бъдещи страхове. В напрегнат момент звъннете на най-добрия си приятел, на някого, на когото имате доверие, на някого, с когото не сте разговаряли от известно време, но към когото таите добри чувства.

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какви трябва да са следващите мерки срещу COVID-19 в Пловдив?