Следвайте ни

Как да се храним по време на карантина, за да не дебелеем

viber icon

Продължителният престой у дома и липсата на физическа активност могат да доведат до наднормено тегло, смятат лекари. Ето защо диетолозите ви съветват как да се храните правилно, ако сте под карантина.

За да не трупате излишни килограми, докато сте вкъщи, трябва да се придържате към правилното хранене. Според диетолозите не бива да купувате прекалено много храна от магазина, особено любимата. По-добре е да купувате продукти по-често, но по-малко, ако не сте под карантина по здравословни причини.

Лекарите препоръчват да се яде на всеки три часа на малки порции, за да се избегне преяждането. Така например не бива да злоупотребявайте с плодовете и ядките. Те са много висококалорични и не създават усещане за пълнота, така че съществува риск от наддаване на тегло.

Освен това, докато сте под карантина, трябва да пиете достатъчно вода. Дехидратацията също причинява преяждане. Ако сте любител на кафето, заменете млякото с обезмаслено и използвайте подсладители вместо захар.

Също така диетолозите съветват да си водите дневник за хранене и да броите калориите. Средният дневен прием е приблизително 2000 калории.

Освен това лекарите препоръчват да добавите поне минимална физическа активност към ежедневието. Например можете да започнете да правите упражнения сутрин или да загреете между работа.

Коментари (1)

Досадните дърти лешове 2019

04.04.2020 | 15:52

Дебела съм, но не 300 кг а на половината, не ми,, пука,, не съм на двайсе и няколко и не ме чака някой, като,, бившия шеф на Формула 1,,..!

Отговори
3 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще ходите ли на море и къде?