4232

Храните, които можем да хапваме преди лягане без угризения

Колкото повече наближава лятото, толкова по-внимателно започваме да подбираме храните, които да включваме в менюто си

Всеки иска да изглежда добре на плажа, с рокля, с къси панталонки или с изрязан потник. За това обаче е нужно да имаме култура на хранене и да не прекаляваме със среднощните хранения. В днешната статия сме подбрали полезна информация, включваща няколко храни, които можете спокойно да похапнете преди сън, без да се тревожите, че те ще навредят на фигурата или на спокойния ви сън.

Какво да ядем преди сън и защо?

Много специалисти са на мнение, че храненето преди сън е изключително вредно. Основна причина е схващането, че храната води до непълноценна почивка. Ако обаче искате да избегнете този проблем, нужно е да консумирате само някои определени храни.

Ето ги храните и напитките, които да консумирате преди сън:

 

Чай от лайка

Счита се, че чаят от лайка ще допринесе за по-спокоен и пълноценен сън. За да е още по-приятен за консумация, може да добавите към него и лъжичка мед. Ако обаче смятате, че чаят няма да ви избави от проблема и отново ще се чувствате гладни и изтощени, може спокойно да добавите филия хляб.

 

Овесени ядки 

Фибрите в овесените ядки ще ви помогнат да си почините пълноценно и да се наспите добре. Една малка порция от тази здравословна храна съвсем не би ви навредила. Бадеми Знаете ли, че в бадемовите ядки се съдържа магнезий и триптофан? Именно те са в състава на повечето хапчета за сън? Какво ви подсказва това? Ако похапнете шепа бадемови ядки, преди да заспите, не само ще прогоните чувството за глад, но и ще се насладите на по-качествен и здравословен сън.

 

Банани

Бананите са вкусен и полезен плод, от който не бива да лишаваме организма си. Един банан преди сън е перфектен избор. В жълтия плод се съдържа мелатонин, серотонин и магнезий.

Истината е, че не времето, в което консумираме определена храна, рефлектира осезаемо върху нас, а самото количество, приемано в рамките на деня. Ако увеличим него, ще увеличим и телесната си маса.

Статията има само информативна цел и не замества консултацията с лекар, нито балансирано хранене. Надяваме се да сме ви били полезни с информацията, която споделихме с вас. Похапвайте тези няколко храни преди сън, ако се чувствате твърде гладни. Те не само ще ви заситят, но и ще спите по-спокойно.

 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
0 коментара

Анкета

Как оценявате служебния кабинет "Главчев"?