Следвайте ни

„Herbal Time“ - Зелената марка на „Роза Импекс“

Тя включва няколко серии - за коса, лице и тяло и най-новите продукти на компанията - води за уста 

viber icon

Българският лидер в производството на козметични продукти „Роза Импекс“ тази година  чества 30-и юбилей. От основаването си до ден днешен компанията се доказа като безспорен фаворит не само у нас, но и в международен мащаб.

Нейните продукти за коса и кожа са предпочитани от клиентите, тъй като съчетават високо качество и конкурентни цени. Редица серии боя за коса, кремове за лице, ръце и тяло, специална козметика за мъже,  професионални и СПА продукти, а от миналата година и дезинфектанти са част от портфолиото на „Роза Импекс“.

Богат избор от тях се предлагат и във фирмения магазин срещу сградата на Община Пловдив, ул. „Патриарх Евтимий“ № 1. Продуктите са подходящи както за професионалисти, така и за домашна употреба.

Неслучайно компанията, основана от инж. Димитър Георгиев, заслужено влезе в първата по рода си „Книга на фамилния бизнес в България 2017“. Изданието обединява историите на осем от най-успешните семейни компании у нас.

„Роза Импекс“ стартира дейността си през 1991 г. като първата частна компания в България, производител на бяла козметика и продукти за коса.  82% от козметиката на дружеството се радва на добър прием на външния пазар. Продуктите на фирмата стигат до повече от 50 държави по света. В бизнеса са ангажирани първото и второто поколение, както и още 230 души“. Това е част от визитката на „Роза Импекс“ в престижното издание.

Следвайки съвременните тенденции и в отговор на потребителското търсене, „Роза Импекс“ разработи редица иновативни продукти от марките Prestige, Regal, Galant, Mediskin, Spa Master „Herbal Time“ и много други.

 

 

„Herbal Time Phytocare“ е подхранваща и едновременно с това трайна боя за коса, обогатена с 10 растителни екстракта и 5 натурални масла. Формулата й осигурява до 100% покритие на белите коси, Боята не съдържа амоняк, PPD - пара-фенилендиамин, резорцинол, SLS, парабени и минерални масла.

Оцветяващият гел съдържа над 90% природни съставки, което прави боята подходяща за хора с чувствителен скалп. Серията „Herbal Time Phytocare“ предлага  богата гама от 20 натурални цвята. Тя е разработена под ръководството на водещия стилист коафьор Бисер Борисов.

Серията „Herbal Time Хинин“ е специално разработена против косопад. Продуктите с хинин са особено подходящи както за хората, страдащи от косопад, така и за тези с увредени и изтощени коси, получени в резултат на химическа или термична обработка или от вредното влияние на околната среда.

Серията включва хининов мицеларен шампоан, хининова вода за коса и хининова маска. Освен хинин, продуктите съдържат и други активни съставки като: екстракт от червена чушка /капсаицин/, кофеин, коприва и витамин РР. В продуктите няма изкуствени оцветители, парабени, силикони и сулфати.

Друг иновативен продукт, базиран на натурални съставки, е  крем-къна „Herbal Time“. Съдържа екстракт от безцветна къна, екстракт от коприва, витамин F,  маслиново масло и натурална хума и много други.

 

 

Комбинацията действа изключително благоприятно върху косъма, улеснява разресването и гарантира отличен резултат. Деликатната текстура на крем-къната е лесна за нанасяне и приятна за употреба. След използване косата е в желания цвят, с кадифена мекота и подобрен външен вид.

В стремежа си към разнообразяване на производството „Роза Импекс“ обогати портфолиото си и с води за уста „Herbal Time“, включително и за деца. Тези продукти са един от най масовите и бързоразвиващи се сегменти на световния козметичен пазар. Води за уста ползват 70% от населението на САЩ и ЕС и 23% от населението на развиващите се пазари. „Роза Импекс“ предлага комплексен подход от 7 продукта, които са клинично тествани.

Извършените медицински проучвания съвместно с Факултета по дентална медицина в Пловдив са доказали намаляване на възпалението на венците след използване на води за уста за 3 седмици, намаляване на кървенето на венците, както и намаляване на площта на зъбната плака. Водите за уста „Herbal Time“ ще бъдат пуснати на пазара след 15 септември тази година.

 

Водата за уста Aromatherapy - освежаваща, съдържа черен кимион, евкалипт, тимол и бизаболол. Водата за уста KIDS е изцяло с натурални подсладители, на база екстракт от лайка, алантоин и хиалуронова киселина. Водата за уста PreBIOTIC съдържа пребиотик preBIULIN FOS™, увеличаващ популацията на полезната бактерия St. salivaus, която потиска вредните бактерии със 70%.

Антиплаковата вода за уста Tolal Clean е с етилов алкохол, ментол и прополис, а в Herbal стягаща има цветен и билков букет - екстракт от роза, салвия, невен, смрадлика и мурсалски чай. Водата за уста Dental Carе Мицеларна + CHLORHEXIDINE е златен стандарт в стоматологичното лечение. Подходяща е за хора със зъбни операции, които не могат да си мият зъбите. От серията води за уста има и с избелващ ефект - OxyPower, която се продава с рецепта от стоматолог.

Мария Петрова

Мария Петрова

Журналист - екип "Бизнес"

Мария Петрова е ръководител на екип "Бизнес". От 2006 г. работи във вестник „Марица“. С награди от посолствата на USA и Ирландия и приз Зелено перо.   Още

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ако парламентарните избори са сега, за кого бихте гласували?