Следвайте ни

5 доказателства, че динята е суперхрана

1. Състава на динята - 92 % от масата на динята е вода. Може би до сега не сте чували това, но дори семките на динята са доста полезни. Те съдържат белтъчини и мазнини. Динята е богата на изключително много полезни вещества, от които имате възможността да се възползвате през летния сезон.

2. Нискокалорична е - Поради високото съдържание на вода, динята е изключително нискокалорична. Съдържа само 80 калории в 100 г. Това е плод, с помощта на който, много лесно можете да се отървете от излишните килограми. 

3. Ниско съдържание на въглехидрати - Динята е подходяща дори за диабетици, които трябва да ограничават приема на въглехидратите. Динята съдържа фруктоза, която е доста полезна за тялото ви. Тя подобрава работата на черния дроб и спомага за усвояването на хранителните вещества от организма.

4. Подходяща при проблеми с отделителната система - С помощта на динята, можете да изхвърлите всички токсични вещества от тялото си. Тя ще ви помогне дори в борбата със заболявания на черния дроб и жлъчката. Динята ще ви предпази от полявага на камъни в бъбреците.

5. Подходяща при запек - Ако страдате от запек, било то хроничен или не, динята е плодът, който може да ви помогне. Това е така, защото тя съдържа голямо количество магнезий и фина целулоза. Ще регулира перисталтиката на червата и ще стимулира отделянето на жлъчен сок. По този начин ще можете бързо и лесно да се справите със запека, без да се налага да приемате медикаменти.

Източник: Actualno.com

Коментари

За да публикувате коментари трябва да имате профил в сайта

Коментари (1)

kiwi nutrition facts (rich in potassium)

15.08.2019 | 01:29
1 0

42 calories (cal) 215 milligrams (mg) of potassium, or 5 percent recommended daily value (DV) 1 g of dietary fiber, or 8 percent DV. 8 g of protein, or 2 percent DV. 23 mg of calcium, or 2 percent DV. 64 mg of vitamin C, or 107 percent DV. 2 g of sugar.

Анкета

Ако Община Пловдив разполага с 50 млн. лева за строителство догодина, с какво да започне?