Следвайте ни

5 бързи упражнения, с които ще изваете тяло на богиня

viber icon

Лятото си отиде, но това не означава, че трябва да спрем с грижата за тялото. Напротив, под дебелите пуловери тлъстинките се появяват лесно, а по-тежката храна през зимата, не помага на добрата ни форма. Затова ви даваме 5 бързи упражнения, които работят върху цялото ви тяло и го извайват неусетно.

 

Лицеви опори

Лицевите опори натоварва няколко големи групи мускули с фокус гърди, корем, трицепс. Хората обикновено изтласкват около 60% от теглото си, изпълнявайки лицеви опори.

 

Клекове

Клековете са друго ефективно упражнение, което работи за долна част на тялото – бедра, дупе, прасци, глутеус. Индиректно се натоварва и коремът, тъй като гърбът трябва да е изправен, а тежестта да е върху петите.

 

Напади

Пефектното упражнение за глутеус, квадрицепс и дупе са нападите. Те са още по-ефективни, ако ги изпълнявате с тежести. Коляното не трябва да минава пред стъпалото и гърбът трябва да е изправен и перпендикулярен на пода.

 

Бърпи

Силово-кардио упражнение със собствено тегло, което натоварва цялото тяло. Колкото по-интензивно правите бърпита, толкова по-високо е натоварването и горенето на калории. Много е важно да не отпускате кръста и първо да докоснете с длани пода, преди да опъвате краката.

 

Планк

Планкът е изключително ефективни упражнение, за да стягане на корема – можете да го изпълнявате с опънати лакти или на лакти. Важно е гърбът да е изправен, кръстът да не пада. Колкото по-дълго задържате статично, толкова по-ефективни стягате корема. 

*Много от упражненията имат куп различни варианти, разгледайте в интернет и експериментирайте. Хубаво е да променяте нивото на трудност и да увеличавате повторенията. Разбира се, можете да вкарвате и други упражнения и постепенно да развивате тренировките.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Подкрепяте ли новите мерки срещу коронавируса у нас?