Подай сигнал

"Южен полъх" се разрасна до 1700 места, "Верди" с нов собственик

Николай Боруков от "Сол и пипер" вече управлява 8 заведения, след като придоби бранда "Верди"

Бизнес зона

от Вяра Порязова 6218 прегледа 0

Преди година култовият за цяло поколение пловдивчани „Малък Бунарджик“ мина под шапката на веригата "Южен полъх", създадена от Стоян Бозов. Така се роди “Южен полъх при Малък Бунарджик“. Много държах името да остане и при новата верига и наемателите се съгласиха, разказва дългогодишният собственик Божидар Данаилов. Запазен е дори стационарният телефон за резервации, който е работел в последните 40 години, допълва той. Поръчал съм дори някой да дойде и да поиска чаша вода, да не му се отказва, защото това е ресторантът на пловдивчани, сантиментален е Данаилов. След като превзе Бунарджика, „Южен полъх“ стъпи и край Сточна гара. Така обектите на веригата станаха четири. От управата са решили големия проблем с паркирането, като ползват паркинга на Рилон център, който след 18 часа е безплатен за клиентите на заведението. С последния договор за наем сметките показват, че веригата има около 1700 места, което означава, че в бранша има нов голям пловдивски играч.

Започнахме през 2009 година с първия „Южен полъх“ в едноименния комплекс и оттам нататък не сме се чудили за ново име за следващите заведения, разказва собственикът Стоян Бозов. След като се завърнал със семейството си от чужбина, живеел в блока над заведението и така бизнес и дом се случили на едно. От всички обекти един е собствен, а останалите са взети под наем. Засега обаче инвазията е стопирана, защото работим по друг проект - месарски цех с транжорна, където да има само БГ месо от стопани от Първомай, Куклен, Асеновград. Ще зареждаме ресторантите от нашата веригата, но ще остава и за свободна продажба, обяснява предприемачът.

Друга знакова пловдивска верига пък съвсем наскоро смени собствениците си. "Верди" е на пазара вече близо 25 години на пазара и освен с 5 ресторанта в Пловдив марката успя да се наложи и на софийския пазар с тематичния си подбранд „Тратория Верди“, както и да разшири бизнеса си с доставки по домовете. Tова мотивира Николай Боруков, собственика на други две култови пловдивски заведения - "Porky\'s" и "Сол и Пипер", да купи бранда от досегашния собственик Иван Маринов. С изцяло обновен интериор и меню, осъвременено на 95%, ще посрещат клиентите си шестте ресторанта от веригата - на бул. „България“, до радиото и телевизията, на ул. „Петко Д. Петков“, в „Тракия“, в „Кючук Париж“ и Траторията срещу новотела. „Сменяме изцяло продуктите - от самото тесто до моцарелата и колбасите, които ще бъдат внос от Италия. Акцентът ще е върху качествената храна, интересното меню и новите промоции, с които ще раздвижим и подсилим доставките“, разкри в аванс шеф Боруков пред "Марица". Концепцията за фемили ресторант е в основата на променения облик на емблематичния пловдивски бранд.

Коментари