В "Неделя" разкриха тънкостите на ръчно изработените торти
Основателите на семейната верига български сладкарници разказаха как фамилният бизнес се развива успешно вече 25 години
- 13:56, 20.09.2018
- 3695
- 0
На 14 септември (петък) сладкарници „Неделя“отвориха вратите на своята модерна производствена работилница. За първи път в практиката на водещата компания журналисти бяха поканени да посетят централната ѝ база в София, където се изработват любимите на поколения торти за специални и малки моменти.
Основателите на най-успешния сладкарски бранд в България Радослава и Георги Минчеви бяха домакини на медиите. Те предложиха на своите гости тур в производството, където най-важната роля имат майсторите-сладкари и естествените съставки като сметана от краве мляко и кокоши яйца.
В работилницата дневно се произвеждат между 1200 и 3000 торти и работят близо 120 служители. Работният им ден започва в 7 часа сутринта с постоянното присъствие на Радослава. Голямата част от процесите в работилницата се осъществяват на ръка, като от „Неделя“ оптимизират някои от тях. Например за рязането на блатове се използва специално разработена от г-н Минчев машина. Липсата на замразяване по време на производството и едва 4-дневният срок на годност на тортите са гаранция за автентичен, натурален вкус.
Журналистите преминаха през отделните зони на работилницата – за чупене на яйцата, за печене и рязане на блатовете, както и през зоната за специални торти. Ежедневно от нея излизат десетки шедьоври по индивидуален проект. Не веднъж обаче се е случвало експресна изработка на торта да спаси някоя сватба, на която младоженците са изпуснали тортата си в суматохата.
Представителите на медиите с интерес наблюдаваха изключителни умения на сладкарите, особено при изработването на ефирни украси като рози, орхидеи и различни пъстроцветни фигурки според последните тенденции.
„Всяка една торта в работилницата на „Неделя“ се създава от ръцете на нашите майстори-сладкари. Осъзнаваме голямата отговорност да бъдем част от незабравимите празници на хиляди семейства вече 25 години. Именно тяхното доверие е нещото, което съхранява магията и любовта, с която творим“ – сподели Радослава Минчева.
По време на тура в работилницата гостите се запознаха и с историята на „Неделя“. Тя започва още преди 25 години. Кратката формула на бизнес модела ѝ обхваща качествените торти, собствените сладкарници и възможността за непрекъснат контрол на качеството в така затворения цикъл. В бъдеще компанията ще се разраства не само на родна земя, но и в Румъния, където в последните години стъпи успешнона пазара с девет собствени сладкарници в столицата Букурещ.
„Гордеем се, че още от 1999 г. стъпка по стъпка утвърдихме първия чисто български модел на франчайз: става дума за български продукти, българско ноу-хау и българска търговска марка“ – сподели пред медиитеГеорги Минчев.
Историята на сладкарници “Неделя” започва на 1-ви април 1993 г., когато Радослава и Георги Минчеви отварят малка сладкарничка на площад „Баба Неделя“ в центъра на София. Първоначално в заведението работят трима души, а семейство Минчеви сами произвеждат тортите и посрещат първите си клиенти. И до днес предприемчивото семейство вярва, че ръчната изработка, висококачествените продукти и пресните торти са причините “Неделя” да е любима на цяла България
Двадесет и пет години по-късно сладкарници „Неделя“ имат 34 обекта в десет града на България – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Пловдив, Русе, Стара Загора, Благоевград и Карлово, както и 9 собствени обекта в Букурещ. За компанията работят над 300 служители, които се грижат за безупречното качество, неустоим вкус и ръчна изработка на всяка торта.
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни