Условието на задачата се проектира на дъската

Ученикът решава директно с маркера като продължение на изображението

Електронните учебници свеждат до минимум времето за възпроизвеждане на съдържание. Ако преди учителят използваше цялото междучасие да пише по дъската условия на задачи, сега ги проектира на момента от електронния учебник и увеличава изображението, колкото е необходимо. Той или ученикът, когото изпитва, решава директно.

По същия начин се увеличават изображенията и в учебните тетрадки от 1. до 4. клас на „Просвета”.   

От издателството уверяват, че това не пришпорва работата в клас, така че учениците да не смогват да изписват заданията и решенията в тетрадките си. Темпото се поддържа от учителя, но се икономисва време за репродуктивна дейност, работи се по-бързо, а децата възприемат преподаването с повече сетива, казва Красимира Брайкова.
Всеки преподавател решава дали, доколко и как да ползва допълнителните ресурси в електронните учебници.

Много учители все още не знаят как да работят с това съдържание. Затова предстоят тренинги, които Брайкова ще направи с преподаватели до края на лятото. През учебната година тя провежда и открити уроци, на които присъстват колеги от гилдията. Който веднъж е пробвал  работата с електронната тетрадка, не се отказва повече от нея, споделя Брайкова.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?