Следвайте ни

Смях в мрежата: Най-идиотските идеи за коронавируса

viber icon

Паниката от глобалното разпространение на новия коронавирус роди редица нелепици. От тъпи въпроси на потребители, през безумни одежди, пиарски ходове и вицове, Ковид -19 е най-горещата тема, както в медиите, така и в социалните мрежи, пише "Труд"  Вижте кои са най-големите абсурди, които роди заразата.

Болните заразявали максимум 10 души

Болните от коронавирус заразяват максимум десет души, след което общуването с тях е напълно безопасно. Или поне в това са убедени част от потребителите в сайта Бг-Мама. Дама учтиво търси полезни съвети по въпроса със следното твърдение:

„Аз друго се чудя, ако може някой да ми обясни. Да речем, че един човек болен от Ковид може да заразява 10 човека. Та заразява се човек Х, после се срещне с 10 човека и ги зарази, после спира ли да е заразен? И защо? Как става това? Ако да речем този Х влиза в БГ със самолет, на летището заразява десет човека, това означава ли, че докато си иде вкъщи вече не може да заразява? Ако може някой запознат с тази материя да обясни как стават тези неща?“ (бел. автора – Запазен е оригиналният правопис).

Постът стана повод за присмех и в социалните мрежи, като в тях част от съветите към дамата са да патентова новото биооръжие, да си избере отсега кои десет най-неприятни хора да зарази, а трети направо съветват да се отнемат децата на потребители, които задават подобни „гениални въпроси“.
Освен очакваните подигравателни реакции обаче част от останалите пишещи в сайта са отбелязали темата като изключително полезна.

Поливайте пратките от Китай с нафта за дезинфекция

Сред другите безумни питания в същия сайт относно новия Ковид-19 е и на дамата с потребителско име Ружа, която търси съвет още на 31 януари, когато епидемията беше ограничена основно в Китай.

„Поръчвам редовно от Али Експрес, дори този път ми се стори, че пратките дойдоха много бързо! Но децата снощи ме питат – може ли да се предаде вирусът от Китай чрез тези пратки? А очакваме още доста пакетчета…“

По-интересен от въпроса обаче е един от отговорите под него, в който потребител отговаря, дали сериозно или не – „На ваше място не бих ги отваряла. Или поне ги напръскайте с оцет, или с нафта“. Естествено не липсват и реакциите на по-здравомислещите, че със същия успех може да им палне клечката, за да е сигурна, че ще унищожи вирусът напълно.

Магазините празни, но продават кристали за защита

Не по-малко горчиво-забавни са постовете на американски потребители, които коментират изпразващите се рафтове от основни стоки в големите американски магазини. „Може да са изчерпали дезинфектантите и да има лимит за продаваните лекарства и добавки, но пък продават магически кристали, които помагат срещу короновируса само за 9,97 долара“.

Толкова струва защитното магическо трио от розов кварц, аметист и обсидиан, става ясно от поста на Danielle Baskin. Персоналът в магазините също от своя страна се шегува с потребители си, които търсят чудотворни лекове и в един от тях дори са поставили надпис „Съжаляваме, но количествата от ботуши за левитиране днес са изчерпани“.

Пазете се с противогаз или туба от минерална вода

В социалните мрежи сред най-споделяните във връзка с коронавируса са и снимки на хора, които се опитват да се защитят по всякакъв начин от инфекцията. Те навличат по няколко хирургически маски една върху друга, слагат противогази, надяват изрязани туби от минерална вода и се увиват в дъждобрани. Изобретателността на паникьосаните хора достигна до такива измерения, че част от пътниците приличат повече на извънземни, отколкото на нормални хора.

38% от американците отказват да пият бирата „Корона“



Според проучване, което излезе преди дни в Америка, 38% от анкетираните, които консумират бира, не биха си купили марката „Корона“, заради името, което им напомня за коронавируса. Някои потребители дори са били убедени, че в бутилките се съдържат и молекули от вируса. От компанията отчитат, че въпреки тази „дезинформация“ и абсолютния абсурд да свързват името на бранда бира с новия Ковид-19, продажбите им в световен план са силни.

Вестник пусна страници с тоалетна хартия

Заради кризата с тоалетната хартия в Австралия, вестникът „NT news“ публикува в своя брой четири страници, които да се изрежат и използват като тоалетна хартия. В цялата страна има недостиг, заради презапасяването на местните, които се страхуват от разпространяване на вируса. Други пък били такива каръци, че аха да се сдобият с ценната стока, но камионът, натоварен с тоалетната хартия, се запалил по пътя.

Франция рекламира „Италианска пица с коронавирус“

Френският телевизионен канал Canal+ излъчи реклама, в която се подигра на италианските пици и сериозната ситуация с Covid- 19 в страната. По време на рекламата, готвач, който вади пицата от пеща, се изхрачва със зелени храчки върху храната. След което на екрана са появява надпис – „Италианска пица с коронавирус“.

Това според италианците е чиста гавра с тяхната национална кухня, тъй като доматеното пюре, бялата моцарела и зелената храчка образували трите цвята на италианския флаг.



Когато свършат ръкавиците за ръце, ползват презервативи

Презервативите се оказаха едни от най-продаваните продукти, след като свършиха всички предпазни средства срещу коронавируса в Китай. Вместо ръкавици, хората използват презервативи, които нахлузват на своите пръсти, когато ползват мобилния си телефон, например, или натискат копчето на асансьора.

Произвеждат сувенири с облика на молекулата на вируса

Един от световните сайтове за ръчно направени сувенири и играчки е пълен с продукти, които наподобяват молекулата на коронавируса. Има плетени декорации, плюшени сувенири, както и ключодържатели. Цените започват от 10 долара и достигат 20 за „възглавнички с облика на молекулата на Covid 19“. Остава въпросът иска ли някой да се сдобие доброволно с вируса и дори да плати за това.

В Русе сбъркаха Сингапур с Хонконг

Липсата на географски познания в здравната инспекция в Русе доведоха до ненужна, макар и кратка, карантина на чужди туристи. Гостите били от Сингапур и влезли в България през Дунав мост в Русе.

Те били без симптоми, но здравните инспектори информирали колегите си във Велико Търново, че трябва да ги изолират в хотела им. В старопрестолната столица имали по-добри географски познания от Черната Златка и правилно преценили, че Сингапур не е сред опасните дестинации в света.

Страхът доведе до расизъм

Паниката от коронавируса доведе и до расистки изблици – от отказани резервации на италианци и китайци до изненадващ въпрос от страна на гръцка телевизионна репортерка към млада азиатка в центъра на Атина – „Добър ден. Вие заразена ли сте от коронавирус?“.

Явно за търсещата сензация дама външният вид на интервюираната дама е бил „подозрителен“. В същото време обаче журналистката отговаря, че въпросът u не е бил разбран заради лошия английски на интервюираната дама и всъщност тя била попитана „Има ли случаи на коронавирус във вашата страна?“

Липсата на продукти роди вицове

Изчерпването на дезинфектантите и маските в магазините в много страни роди и забавни вицове. „Нямате дезинфектант? Няма проблем. Какво да направите в пет лесни стъпки? 1. Накиснете 20 парчета лимон в оцет за 5 часа. 2. Изцедете и смесете в блендер. 3.

Сгъстете сместа заедно 1 литър алкохол на слаба температура за три часа. 4. Прибавяйте по 10 капки алкохол на всеки 30 минути. 5. Вие прекарахте целият ден у дома, затова нямате нужда от дезинфектант.“

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Кои са най-големите предизвикателства пред новото правителство през 2022-ра година?