Следвайте ни

Лекарка е в интензивното след имунизация с ваксината на Pfizer и BioNTech

viber icon

Лекарка е била приета в болница в Мексико, заради странични ефекти, след като си е сложила ваксината на Pfizer и BioNTech срещу коронавирус, съобщава тамошното Министерство на здравеопазването.

„32-годишната лекарка се намира в интензивно отделение на болница, след като при нея са се появили кожен обрив, конвулсии, мускулна слабост и задух в рамките на 30 минути след ваксинирането”, се посочва в съобщението.

Медиците оценяват състоянието й като стабилно. Диагнозата, която са й поставили, е енцефаломиелит.

Министерството на здравеопазването проучва инцидента, за да установи причините за влошеното състояние на лекарката, пише Блиц.  

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще се ваксинирате ли срещу COVID-19?