Следвайте ни

Тревога в Гърция след три инцидента с "АстраЗенека"

viber icon

Най-малко два от три случая на съсирване на кръвта в Гърция са свързани с ваксината на "АстраЗенека" срещу COVID-19, съобщи "Катимерини", цитиран от "Блиц."

Вестникът се позовава на предварителен доклад на Националната организация по лекарствата, публикуван късно в петък.

35-годишен мъж от Йерапетра на остров Крит е бил хоспитализиран, след като е получил два кръвни съсирека само няколко дни след получаването на ваксината. Съобщава се, че животът му сега е извън опасност.

44-годишна жена е била в тежко състояние в островната университетска болница в Ираклио с рядък, но тежък тип кръвен съсирек - тромботична тромбоцитопения, предизвикана от ваксина.

Междувременно властите все още разследваха случая на 47-годишна жена в същата клиника. Жената се парализира след получаване на ваксината.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще гласувате ли на извънредните парламентарни избори през юли?