С мото "Обичам се" китайци похарчиха $1 млрд. за 8 минути
- 12.11.2015 | 08:30
- 12.11.2015 | 08:30
- Екип Марица
- 324 прегледа
- 0 коментара
Китайските клиенти на платформата Alibaba похарчили в онлайн пазаруване $1 млрд. само за първите 8 минути на най-големия ден за интернет търговия в света - Денят на голите пръчки, както е известен в страната 11 ноември. След час сумата надхвърлила $4 млрд., след 90 мин. - още 1 милиард.
За първите 10 часа бяха поръчани стоки за над $8 млрд. Миналата година само в Alibaba бяха продадени продукти за $9.3 млрд., тази година се очаква рекордът да бъде счупен отново. Прогнозите на маркетинговата фирма IDC са за близо $14 млрд. През 2009 г. Джак Ма, създателят на Alibaba, усеща потенциала на този ден и го превръща в търговски празник под лозунга „Обичам се”.
Коментари (0)
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни