Следвайте ни

С мото "Обичам се" китайци похарчиха $1 млрд. за 8 минути

viber icon

Китайските клиенти на платформата Alibaba похарчили в онлайн пазаруване $1 млрд. само за първите 8 минути на най-големия ден за интернет търговия в света - Денят на голите пръчки, както е известен в страната 11 ноември. След час сумата надхвърлила $4 млрд., след 90 мин. - още 1 милиард.

За първите 10 часа бяха поръчани стоки за над $8 млрд. Миналата година само в Alibaba бяха продадени продукти за $9.3 млрд., тази година се очаква рекордът да бъде счупен отново. Прогнозите на маркетинговата фирма IDC са за близо $14 млрд. През 2009 г. Джак Ма, създателят на Alibaba, усеща потенциала на този ден и го превръща в търговски празник под лозунга „Обичам се”.

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще се ваксинирате ли срещу COVID-19?