Следвайте ни

Бай Пешо вирна гребена, засрами „Индра“

viber icon

Толкова съм готин, че мадамите си плащат да се возят при мен, хвали се бай Пешо, шофьор в градския транспорт. Колегите му в Пловдив напоследък и те вирнаха гребена. Не само качват пътничките, но и ги обслужват ръчно. Таксуват ги, демек. Системата работи перфектно и се състои в три стъпки: влизаш, плащаш и късаш. Както казваше Юлий Цезар: „Дойдох, видях, победих“.

Правилата са железни. Качването е само от първа врата. Ако зейнат другите, има риск някой лукав гратисчия да се шмугне необслужен и да провали целия замисъл.

„Влизай, нарежда мъжът зад волана. И плащай!“ Прибира левчето, а със свободната ръка подава тесте с билети и отсича: „Късай!“. Така, грабнал с честен труд заветното билетче, пътникът ликува и се вози с удовлетворение.

Това е топлината на общуването в рейса. Нека си говорят после, че машината ще замени човека. Едва ли, след като вече 4 години чакаме да загрее електронната система за таксуване в рейса. А и топлината е двояко понятие. Да си на топло в слънчева Испания с 20 милиона от проваления транспортен проект, си е mucho gusto. Да си „на топло“ в България обаче е неприятен сценарий, който може би грози някои ключови фигури от предишното управление на Пловдив.

 

Илияна Караланова

Илияна Караланова

Отговорен редактор Marica.bg

Илияна Караланова е завършила „Славянска филология” в ПУ „П. Хилендарски”. Работила е в Топ ТВ, в. „Труд” и plovdivweek.com. Била е зам.-главен редактор на в. „Строителство Имоти”.   Още

Коментари

Публикувай

Коментари (0)

Анкета

Ако Община Пловдив разполага с 50 млн. лева за строителство догодина, с какво да започне?