Ало, монополът? Услуга искаме, не XXL
- 14:15, 15.01.2016
- 14:16, 15.01.2016
- 1331
- 1
Бизнесът затова е бизнес, за да вади пари. Иначе щеше да е благотворителна организация. Но когато звъниш по телефона, за да съобщиш, че нещо в схемата се е сдухало и дадена фирма не ти е доставила услугата, заради която сте си стиснали ръцете, не трябва ли бизнесът да си плати за гяволъка? А сега ни цакат с тарифи, сякаш звъним не за авария, а на розов телефон.
Дали не би било възможно (без да нахалстваме) първите минути от разговора (който в повечето случаи е оплакване от услугата) да са безплатни? Или поне времето, в което ни пускат музика с тайната цел да тушират напрежението, да е за сметка на компанията? Нали все пак тя не е осигурила достатъчно оператори, които да обгрижват клиентите. Може да разтягаме такива въпроси като дъвка колкото си искаме, аз и хора като мен - консуматори на компании монополисти, банки, кабеларки и прочие. Бизнесът обаче за това е бизнес, защото умее да смята добре. И да вади пари от всичко възможно. Дори от проблемите, които сам е причинил.
Водещи новини
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни