Ало, монополът? Услуга искаме, не XXL

Бизнесът затова е бизнес, за да вади пари. Иначе щеше да е благотворителна организация. Но когато звъниш по телефона, за да съобщиш, че нещо в схемата се е сдухало и дадена фирма не ти е доставила услугата, заради която сте си стиснали ръцете, не трябва ли бизнесът да си плати за гяволъка? А сега ни цакат с тарифи, сякаш звъним не за авария, а на розов телефон.

Дали не би било възможно (без да нахалстваме) първите минути от разговора (който в повечето случаи е оплакване от услугата) да са безплатни? Или поне времето, в което ни пускат музика с тайната цел да тушират напрежението, да е за сметка на компанията? Нали все пак тя не е осигурила достатъчно оператори, които да обгрижват клиентите. Може да разтягаме такива въпроси като дъвка колкото си искаме, аз и хора като мен - консуматори на компании монополисти, банки, кабеларки и прочие. Бизнесът обаче за това е бизнес, защото умее да смята добре. И да вади пари от всичко възможно. Дори от проблемите, които сам е причинил.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
1 коментар
Ивелин

Ивелин

25.01.2016 | 12:50

Тук няма никакви факти.Това са само общи приказки.

Отговори
0 0

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?