Следвайте ни

Digital4Plovdiv: Дигитализирай бизнеса си

viber icon

Любомир Атанасов е управляващ партньор в Internet Media Group - организатор на конференциите Digital4Plovdiv, и CEO на Дигитална агенция SEOMAX. Експерт по стратегически и дигитален маркетинг, онлайн търговия, уеб дизайн и SEO оптимизация.


Г-н Атанасов, какво да очакваме на конференцията “Digital B2B Technologies 2018"?

Очакват ви над 60 изявени лектори в 4 зали, които ще говорят за информацията и услугите чрез интернет, за новите ниши и хоризонти пред фирмите, независимо колко са големи.

Съвременният човек се дигитализира, бизнесът – също, инструментите за напредък - също. Информационните технологии дават големи възможности за бизнеса и конференцията отговоря на въпроса „как“. Тя е мястото, където бизнесът среща друг бизнес, колеги разменят практики и опит. Като лектори ще участват много мениджъри на големи компании. С тях трудно можеш да се свържеш по телефона, но на конференцията можеш да ги срещнеш лично.

Какво означава съкращението "B2B“?

“Business to Business". Конференцията е за всички, които правят бизнес продукти или решения към други бизнеси, а не продават на директни клиенти. В тази сфера дигиталните умения стават жизнено важни за собствения ни успех и за икономиката. Още повече в информационна среда, за която географските граници не са ограничение и достъпът до партньори и клиенти е на един клик.

А какво се случва с традиционните начини за правене на бизнес?

Променят се, развиват се. Ако не се развиваме заедно с тях, ще се сблъскаме с неразбиране от следващото поколение. Това вече се случва. Знанието за дигиталния свят разширява пазара, означава възможности, а непознаването създава трудности.

Кои са най-важните теми на конференцията?

Фактът, че темите са толкова много показва колко много са посоките, в които имаме какво да направим. Лекциите и дискусиите са обединени в 4 панела: "Бранд, Идентичност, Реклама“ , "Структура, Процеси, Персонал“ , "Маркетинг, Продажби, Взаимоотношения“ и "Индустрия 4.0“.  

Ще говорим  за управлението на онлайн репутацията, за бранд журналистиката. За ново явление или съчетание на три направления: Keynote - BPM- Управление на бизнес процесите в B2B индустрията, мобилните приложения в В2В индустрията, събитийния мениджмънт. За работещата стратегия за изграждане на бранда.... В2В индустрията вече използва други понятия, движи се с друга скорост. Затова няма как да отлича някоя от темите и да подценя друга – просто посетете сайта ни и вижте цялата програма.

Ще отбележа, че ще има лектори от Pixar, SAP, Near Soft, Media Post, PaySera, Evolink, Telelink, Neterra, UniCredit, Coca-Cola, Auxionize, Sis Technology, Schneider Electric, Publicist One и още много утвърдени големи компании.

Откъде дойде идеята за Digital4Plovdiv?

Появи се естествено в началото на 2016 г. Част от IMG (Internet Media Group) e IMG ИТ Академия - академия за обучения на кадри в Пловдив решихме да създадем малко по-голям курс по дигитален маркетинг и seo, защото тук това липсваше. Изнесохме го извън обучителните ни зали. Поканихме известни лектори и го проведохме в 2 дни. Получи се много добър курс и това ни зарази с ентусиазъм за нещо по-голямо. На следващата година Digital4Plovdiv (D4P) вече беше конференция с експо част и с лектори от Google, PaySera, SuperHosting, Seomax и още много други.

3 години и 7 конференции по-късно Digital4Plovdiv е бранд за Пловдив и за бизнеса онлайн.

Какво предстои до края на годината?

Преполовихме програмата, но остават още 3 конференции. Утре (12 октомври) е “Digital B2B Technologies 2018", на 26 октомври е конференцията за бързооборотните стоки и дигиталните решения за тях - “Digital Solutions for Retail and FMCG Industry". Завършваме на 9 ноември с годишната конференция „Онлайн маркетинг и търговия – D4P". 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какво правителство ще управлява България след изборите на 14 ноември?