Следвайте ни

В БДЖ не откриха нарушения по случая с Тодор и синът му

viber icon

Половин година след инцидента на пазарджишката гара с Тодор и едногодишния му син, БДЖ и Изпълнителна агенция "Железопътна администрация" дадоха категоричен отговор,че не са констатирани неизпълнение на задълженията на персонала. Според експерти от ИАЖА твърдението на сем. Тодорови е трудно доказуемо, тъй като и записи от камери липсват. От там заявиха пред наш репортер,че ще следят гарата в Пазарджик.

Припомняме, че на 1 срещу 2 август Тодор Тодоров и малкият Раян едва не паднаха от влака, който потеглил, преди всички пътници да са се качили. Мъжът реагирал и скочил на перона, преди машината да ускори ход. Тодор и съпругата му Антония подадоха жалба до БДЖ. От там след над три месеца чакане отговориха,че няма нарушения. Въпросът стигна и до Изпълнителна агенция "Железопътна администрация"(ИАЖА). Според ИА ЖА няма доказателства на твърдението на сем. Тодорови,че влакът е тръгнал преди всички пътници да се качат.

Според инж. Варужан Апелян, бивш служител на БДЖ и граждански активист наблюдавал развитието на случая, не е за първи път, когато железниците не откриват нарушения след сериозни сигнали от свои клиенти: “ИА ЖА ни казва, че не открива доказателства в подкрепа на изложеното в жалбата на семейството, а БДЖ и НК ЖИ дори нямат регистрирано необичайно събитие. Факт е, че има инцидент във въпросната нощ, факт е, че поета отговорност за това няма. Това ли е грижата за живота и здравето на гражданите от страна на институциите? Ако имаше смъртен случай!? Трябва ли да кажем на хората : Следващия път, когато нещо нередно ви се случи, не забравяйте да си включите камерата на телефона и да пратите записа на Господарите на ефира, защото не може да разчитате на институциите? Никой на дава отговор, защо 40 дни след жалбата на семейството до БДЖ не са прегледани записите от камерите? Там има десетки камери закупени със средства на европейските граждани, от които камери се очаква да помагат на същите тези граждани. С риски за пореден път да се повторя, ще кажа, че проблемът е в институционалния конфликт на интереси и липсата на истинска реформа в сектора. Най-тъжното е, че това не е първият, няма да бъде и последния инцидент.“

 

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще ходите ли на море и къде?