Следвайте ни

Теснолинейката Септември-Добринище с нова визия

viber icon

Влакът по теснолинейката ще пътува с изцяло нова визия от днес /28-ми юни/. Това ще бъде възможно след месеци съвместна работа между БДЖ и един от големите производители на бира в световен мащаб, които ще брандират теснопътното влакче с визията на една от най-популярните бири в България.

Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб.

Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга.

От производителите на пивото обещават много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ. Освен брандирането на влака, представителите на известната българска бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели. 

 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (1)

Супер

Супер

08.07.2021 | 09:23

Супер

Отговори
0 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какво ще се случи в България след изборите на 11 юли?