Следвайте ни

Шофьор на тролей предотврати 3 произшествия за 15 мин.

viber icon

Шофьор на тролей по линия №1 предотврати поне три пътно-транспортни произшестия за по-малко от четвърт час, но инфарктните ситуации бяха многократно повече.

Лошата дисциплина на участниците в движението и неумението на мнозина от тях да шофират безопасно доведоха до няколко внезапни спирания веднага след тръгването от обръщалото на улица „Петър Бонев“. Една спирка по-надолу учебна кола изпревари друг спрял тролейбус и се озова на метри пред пътуващия към центъра. Оказа се, че заради паркирани коли автомобилът не може веднага да се прибере в лентата си и буквално препречи пътя на движещия се тролей, което наложи и двете превозни средства да набият спирачки, а пътниците в тролея видяха как инструкторът се кара на курсиста в учебната кола.

Минути по-късно, вече по улица „Георги Бенковски“,  друг учебен автомобил тръгна от място без никакъв мигач и в непосредствена близост пред движещия се тролей. Вероятно „ученикът“ зад волана още не е научил, че образите в огледалото за обратно виждане изглеждат значително по-отдалечени, отколкото е в действителност, въпреки, че в повечето коли на външните огледала стои точно такъв предупредителен надпис. Но пък даването на мигач не изисква познания по оптика, а единствено спазване на изискванията в Закона за движение по пътищата.

Третата инфарктна ситуация се случи стотина метра след това в посока „Център“. На кръстовището с ул. „Христо Ботев“ насрещен автомобил направи ляв завой с мръсна газ буквално под муцуната на тролея, който бе с предимство. Отново резки спирачки и възгласи от задната част на тролея: „Ей, не возиш чували с картофи!“.

Всъщност усещането е, че в някои коли наистина има чували с картофи и то на шофьорското място. Дисциплината на участниците в движението остава ужасяваща, а често проличана и незачитане или непознаване на Закона за движение по пътищата.  Сякаш най-малкото зло е масовото спиране на забранени места, вкл. И на спирки на градския транспорт, което налага тролеи и автобуси да спират буквално в лентата за движение, за да могат да слязат пътници и други да се качат. Към всичко това трябва да се прибави и навика на пешеходците да пресичат където им скимне, вместо на пешеходни пътеки и кръстовища със светофари.

Поне емоции не липсват. За жалост – все отрицателни…

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Какво първо да построи община Пловдив с парите от заема, който смята да тегли?