РЗИ обяви нови препоръки за комуникация с граждани
- 09:35, 10.04.2020
- 749
- 0
РЗИ-Пазарджик оповести пътищата за електронно подаване на документи и сигнали от граждани в условията на карантина. За да се избегнат физически контакти, са разработени няколко алтернативни възможности.
Вижте какви:
Във връзка с усложняващата се епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID-19, с цел ограничаване на контактите, без необходимост от физическо присъствие на Гише 1 и в Деловодството на Инспекцията, препоръчваме заявяването на исканите услуги от физически и юридически лица да става чрез:
- С РЗИ-Пазарджик може да се свържете посредством Системата за сигурно електронно връчване /е-връчване/. Регистрацията в Системата се осъществява чрез персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ или с Квалифициран електронен подпис (КЕП). Чрез ССЕВ могат да се подават писма, жалби, сигнали, предложения, заявления за достъп до обществена информация и т. н.
- Сигнали могат да бъдат подавани на електронен адрес: [email protected] или на телефон: 034/437-227. За задаване на въпроси към специализираната администрация относно COVID-19 може да се възползвате от обявените телефони на началната страница на сайта на РЗИ.
- Информация за новия коронавирус може да намерите и на официалната интернет страница на РЗИ-Пазарджик в рубриката „Информация за коронавирус“.
- РЗИ-Пазарджик Ви уведомява, че Звеното за административно обслужване и Регионалната картотека на медицинската експертиза /РКМЕ/, продължават да осъществяват своята дейност на Гише в рамките на установеното работно време, при спазване на препоръчаните противоепидемични мерки. Обръщаме се към гражданите и потребителите на административни услуги да използват предоставените алтернативни начини за заявяване на услуги /чрез лицензиран пощенски оператор и по електронен път/ и само в краен случай да посещават РЗИ-Пазарджик на място, за което предварително Ви благодарим.
Водещи новини
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни