Следвайте ни

70 на сто от жалбите срещу оператори - в полза на потребителя

Новините от Пазарджик и региона

viber icon
Дора ЦВЕТКОВА, "Пазарджишка Марица" 

Около 70 на сто от жалбите срещу телекоми се разрешават в полза на потребителите, казаха за "Пазарджишка Марица" от Комисията за защита на потребителите. Тези сигнали, както и оплакванията от банки, застрахователи и други се решават на централно ниво, чрез управленията им в столицата. Затова и няма статистика колко са подадените от абонати в Пазарджишко. За страната са над 20 000 годишно.

Най-много са проблемите с неизправни телефони, таблети и лаптопи. Един от казусите, който възниква с тях, е свързан с отказа на търговеца да признае гаранцията с аргумента, че върху устройството е въздействано по нерегламентиран начин - намокрено, изпускано. Маргаритов обясни, че при приемането на апарата за ремонт потребителят трябва да настоява телефонът да бъде диагностициран и да бъде вписано състоянието му в регистъра за рекламации, за да няма спор впоследствие относно вида, в който е приет и предаден. Той подчерта и че при всяко разногласие за възникването на повредата по закон в първите шест месеца от двугодишната гаранция търговецът е този, който трябва да докаже, че има въздействие върху устройството от страна на ползвателя. Иначе дефектът се счита за производствен./ Пазарджишка Марица

Още от категорията

Виж всички

Коментари

Публикувай

Коментари (0)

Анкета

Ако Община Пловдив разполага с 50 млн. лева за строителство догодина, с какво да започне?