Следвайте ни

Община Хасково обявява подбор за наемане на специалисти по Проект (Управител)

viber icon

 

ОБЩИНА ХАСКОВО
ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СПЕЦИАЛИСТИ
по Проект BG05M9OP001-2.103-0080
„Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ – гр. Хасково“
финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014 г.- 2020 г.“
по процедура BG05M9OP001-2.103 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 4“

Във връзка с изпълнението на Проект BG05M9OP001-2.103-0080 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ – гр. Хасково“ финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014 г. - 2020 г.“ по процедура BG05M9OP001-2.103 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 4“, Община Хасково обявява следните работни места: 
Управител на услугата  – 1 /една/ позиция на непълен работен ден – 4 часа;

І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ
1. Управител на услугата  - 1 бр.
Кратко описание на длъжността: Планира, организира, ръководи и контролира всички дейности по проекта. Определя целите на екипа от специалисти и координира общите действия за постигането им. Мотивира и насърчава груповото вземане на решения. Организира разработване на процедури и правила свързани с функционирането на предлаганите услуги, осъществява вътрешен контрол /финансов и за функционирането на услугата/.  Представлява  услугата при установяване на връзки и поддържане на контакти. Участва в изготвянето на индивидуален план за всеки потребител. Консултира и оказва психологическа и професионална подкрепа на екипа от специалисти. Следи за надлежното изготвяне и  водене на документацията по проекта. Разпределя задачите между персонала и следи за тяхното изпълнение. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността. 

Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен - магистър;
- Област на вишето образование  –  социални, стопански науки и здравеопазване;
- Професионален опит  –  минимум 2 години в сферата на социалните услуги и/или здравеопазването; 
- Допълнителни квалификации и опит са предимство;

ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ
- Заявление за постъпване на работа –  образец 1;
- Автобиография  –  в свободен текст;
- Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда –  по образец 2;
- Декларация – приложение 1 – образец 3;
- Копие на документ за образователно-квалификационна степен.
- Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.
-  Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);
- Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.

ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:
Първи етап
- по документи
Втори етап -  провеждане на интервю

IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа.
Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 16.11.2020г.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.

Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg

За повече информация: Община Хасково, телефон:
038/ 603 428 Росица Ангелова (ръководител проект)
038/ 603 489 Богдана Петкова-Василева (Гл. Експерт „Човешки ресурси“)

 

 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

От какво Ви лиши и какво Ви даде коронавирусът?