ОБЩИНА ХАСКОВО ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СПЕЦИАЛИСТИ

ОБЩИНА ХАСКОВО

ОБЯВЯВА ПОДБОР ЗА НАЕМАНЕ НА СПЕЦИАЛИСТИ

по Проект BG05M9OP001-2.040-0006

„Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ – гр. Хасково“

финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“

по процедура BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“

Във връзка с изпълнението на Проект BG05M9OP001-2.040-0006 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“ – гр. Хасково“ финансиран по ОП “Развитие на човешките ресурси 2014г.- 2020г.“ по процедура BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, Община Хасково обявява следните работни места: 

Медицинска сестра - 1 /една/ позиция на пълно работно време 8 /осем/ часа;

 

І. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА

Медицинска сестра – 1бр. 

Кратко описание на длъжността: Основните дейности са свързани с предоставяне и събиране на здравна информация; Извършва промоции за здравето, превенция и профилактика за болестите; Медицински и здравни грижи и дейности; Извършва манипулации във връзка със състоянието на потребителя; Оказване на спешни и други дейности; Извършва и други допълнителни дейности по писмено лекарско назначение; Провежда обучение в областта на здравните грижи; водене на отчетна докуметация-план за здравни грижи, лист за извършени манипулации и дейности; Изпълнява стриктно ежедневния часови график на посещенията; Подпомага работата на социалния работник.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

·          Образование – висше, образователно-квалификационна степен професионален бакалавър, бакалавър или магистър;

·          Специалност – „Медицинска сестра”, „Специалист по здравни грижи”;

·          Умения за работа с компютър; 

·          Професионален опит - минимум 1 година трудов стаж по специалността;

·          Личностни качества:  дискретност,  умение за работа с пациенти,  умение за работа в екип, инициативност,  комуникативност,  лоялност.

Място на работа – гр.Хасково, Община Хасково, Малък бизнес център, ул. „Цар Освободител” №2, Офис 1.

Длъжността се заема, чрез сключване на срочен трудов договор по реда на чл.68, ал.1, т.2 от КТ с изпитателен срок 6/шест/ месеца, във връзка чл.70, ал.1 от КТ.

ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ

·        Заявление за постъпване на работа –  образец 1;

·        Автобиография  –  в свободен текст;

·        Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда–  по образец 2;

·        Декларация – приложение 1 – образец 3;

·        Копие на документ за образователно-квалификационна степен.

·        Копие на документ удостоверяващ професионалния опит.

·        Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива);

·        Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения.

 

ІII. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА- на два етапа:

Първи етап - по документи:

Втори етап -  провеждане на интервю:

 

IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ

Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр.Хасково, пл. „Общински“ №1, ет. 3, стая 309, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа.

Краен срок за подаване на документите: до 16:00 часа на 17.08.2020г.

Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.

Списъци с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на интервюто ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Хасково и на електронната страница на Община Хасково: www.haskovo.bg

За повече информация: Община Хасково,

телефон: 038/ 603 428 Росица Ангелова (ръководител проект)

                 038/ 603 489 Богдана Петкова-Василева (Гл.Експерт „Човешки ресурси“)

 

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Ще има ли ротация на кабинета или отиваме на избори?