112

Гражданите с оценка 7.6 от 10 за работата на кмета Иво Димов и администрацията му

Със 7.6 от по десетобалната система оценяват гражданите работата на общинската администрация в Димитровград. Това отчитат обобщените данни в стартиралата преди година мобилна онлайн платформа за обратна връзка между хората и местната власт. Системата заработи пилотно в началото на април, миналата година. Новата форма на комуникация започна да се прилага тук за първи път в България. Целта е да се проучат мнения, препоръки и да събира сигнали по проблемите на местното самоуправление тук.
 
Радослав Райков - създателят на платформата "Холър лайв", управителят на социологическата агенция "Маркет линкс" Добромир Живков изнесоха обобщени данни за работата на дигиталната платформа, заедно с кмета на Димитровград Иво Димов. 

Тримата отчетоха висока ефективност на платформата, в която оценки мнения и препоръки са отправили близо 5000 местни жители и гости на града. На тази база са извършени задълбочени анализи за очакванията на жителите на Димитровград и на малките населени места от общината и каква е тяхната гражданска активност.

"Мобилната платформа удължава работата си с още година и ще бъде надградена. От получените данни ще подготвяме доклади на всеки 3 месеца. В социялните мрежи ще проведем и две кампании под надслов "Кметът пита гражданите за техните приоритети и разбиранията им за развитието на общината", съобщи Иво Димов.

Като част от системата на възлови места в Димитровград и големите населени места са разположени над 200 точки. При сканирането на кода с помощта на мобилния телефон може да се подаде информация до общината за проблем или да се даде отзив за състоянието на парковете в града например. Съобщението е анонимно, освен ако гражданинът изрично не пожелае обратното. Сигналът веднага се препраща до съответния отдел в общината и до кмета.

Сигналите, оплакванията или предложенията се подават за секунди. Същото може да бъде направено и на линк през сайта на Община Димитровград.

Кметът призова димитровградчани и гостите им да изпращат още по-активно сигнали за бързото разрешаване на проблемите. "Това е инструмент за овластяване на гражданите в общината", допълни Радослав Райков.
 

Оцени новината

Оцени новината
2/5 от 1 оценки
2/5 от 1 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
0 коментара

Анкета

Кой е най-големият проблем на българското училище?