Проектират ключови пътни връзки в Пловдив

Реконструкция и разширение на девет възлови булеварди и улици ще проектират фирмите, с които вече са подписани договори след проведената обществена поръчка.  

Проекти ще се подготвят за бул. „Хаджи Димитър”, от  надлеза до ул. „Царевец”, за реконструкцията на ул. „Полет” до Брезовско шосе, където за първи път ще се използва технологията на студено рециклиране, за Рогошко шосе, от Адата до бившия екарисаж, за разширението на ул. „Цар Симеон”,  от глухия жп прелез с Ягодовско шосе.

Най-скъпо  - 240 000 лева - ще е проектирането на продължението на бул. „Александър Стамболийски” , което ще свърже „Южен” с ул. „Цар Симеон” в „Тракия”.  Този договор, чието изпълнение е 150 дни,  ме радва най-много, защото тази нова пътна връзка е необходима, коментира вчера кметът Иван Тотев.  Проект ще се подготвя и за продължението на бул. „Македония” от бул. „Никола Вапцаров” до ул. „Въльо Стефов” в район „Южен”.    

Според градоначалника повечето от проектите ще бъдат завършени в средата на годината, за да послужат за основа на строителната програма на Общината през 2019 г.

За  реконструкцията на  ул. „Даме Груев” в район „Южен” няма избран изпълнител, както „Марица”  тези дни писа. Вероятно ще се премине към  пряко договаряне, каза кметът. Нито един кандидат не се е явил на търга и за проектиране на нови велоалеи.

Идеята е едно от трасетата да мине по бул. „Цар Борис III Обединител”, за да свърже бул. „Христо Ботев” и „Марица-юг” през Тунела. Предполага се, че тротоарът от източната страна е достатъчно широк, за да се отделят два метра за колоездачи. Проблемът е как да минат през Тунела, защото там пешеходното пространство е много тясно.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?