Подай сигнал

Подлезът на "Гладстон" 4 пъти по-скъп от пътя за Асеновград

Една и съща фирма изгради 11 км за 23 млн. край града и 600 м за 6 млн. в Пловдив

Пловдив

от Екип Марица 2458 прегледа 0

Подлезът на "Гладстон" 4 пъти по-скъп от пътя за Асеновград

Ремонтът на подлеза под Централна поща е 4 пъти по-скъп на квадратен метър от реконструкцията на пътя Пловдив - Асеновград, макар че двата обекта са изпълнени от една и съща фирма. Срещу 23 млн. лева "ИСА 2000" изгради изцяло ново платно с 2 ленти до Асеновград, дълго близо 11 км, направи пълна реконструкция на старото, добави две огромни кръгови кръстовища, мантинели, маркировка и крайпътна инфраструктура.

В същото време основният ремонт на подлеза на ул. "Гладстон", дълъг малко повече от 600 метра, струва 5 960 940 лева без ДДС, или 7 153 131 лева с включен данък. В работата се включва преасфалтиране на двете платна и санирdне на тунела.

И за двата обекта парите са от държавата. Разликата е, че за съоръжението под пощата възложител на поръчката на инженеринг е Община Пловдив.

Подробности четете в днешния брой на в. "Марица"

Коментари


Списвачите на статията...Я разтълкуваме,какво значи "саниране" .Даже сте го написали санирdне.Нещо несложно,евтино и просто ще да е.Като списвача! Хубаво е да манипулирате хората,но по такъв евтин начин е просташко. Как може да сравнявате два различни типа строителство ? Хубаво е да сте само лаици,ама такива невежи и неграмотни идва в повече.Нямам съмнение,кого обслужвате със свинарските си пасквили.

Един безплатен съвет на "ИНДЖЕНЕРИТЕ" на проекта. Да бяха оставили една шахта в ниската точка с една помпа с поплавък и водата нямаше да напълни този 2-ри гребен канал.

Яко лапане пада. Нямат наяждане.

Там е работата, че подлезът си го имаше. Нов асфалт, нови лампи (за пореден път), а, стесниха тротоарите и махнаха клечките по средата.

Eh Totio Totio pak gyshna Kotio

5 960 940:14 000=425 дачии

От къде навлиза водата в подлезит е ясно.Въпроса е кой одобрява проектите и наистина ли посредствеността е завладяла възловите позиции или има други интереси които са аналогични като в район Северен.

Естествено, че ще бъде по-скъпо. Все пак едното е улица, а другото е път. При улицата се прекарват доста подземни комуникации - водопроводи, канализации, външно електрическо захранване, топлопроводи, газопроводи, кабели на БТК и интернет оператори, докато при пътя има само трошен камък и два пласта асфалт (неплътен и плътен). Не съм фен на Тотев, нито на Славчо, нито твърдя, че и двете цени са добри, но подобни смешни журналистически писания ми изглеждат като политическа поръчка между опоненти. Жалко за вестник Марица, че толкова много се принизил.