Следвайте ни

Шумозаглушителна стена и естакада за влаковете над бул. “Копривщица”

Проектът “Развитиена железопътен възел Пловдив“ е на обща стойност 103 477 234евро /202 млн. лева/. Оттази инвестиция 87 955649 евро са европейскабезвъзмездна помощ, а 15 521 585 евро са обезпечени от републикан-кия бюджет.

Проектът включва мoдepнизaция нa жeлeзния път, който неотговаря на стандартите за преминаванена влаковете със 160км в час, на кoнтaктнaта мpeжa и cиcтeмите зa cигнaлизaцияи тeлeкoмyникaции в жeлeзoпътни yчacтъци Плoвдив-Kpyмoвoи Плoвдив-Cкyтape,включитeлнo в гapитe Плoвдив paзпpeдeлитeлнa, Kpyмoвo, Cкyтape иpaздeлeн пocт “Tpaкия”.

Предвидено е изграждане на шумозаглушителни стени по край жп линията в Пловдив,преградни огради понаправление за Скута-ре, нови съоръжения,надлези и отводняване. Изпълнението на проекта ще се извършвана два етапа - изграждането на пробива под Централна гара и реконструкцията на жп възел.

Заложено е още повдигането на релсовия път на естакадата над пътното платно от Централна гара до гара Филипово, за да се отворят за движение прелезите на бул. “Копривщица” с Пещерско шосе и “Шести септември”.

“Процесът е тежък,в града ще влиза строителна механизация, ще се наложат промени на транспортната схема. Това са доста главоболия, но всяка наша стъпка детайлно ще бъде коментирана с местната власт”, предупредипреди време пред “Марица” генералният директор на НКЖИ Красимир Папукчийски.

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?