Полицейски екипи облекчават трафика на Околовръстното

Патрулни полицейски коли дежурят по околовръстното шосе на кръстовищата за Куклен, Марково и Първенец, за да регулират трафика. Преминаването е разрешено само директно от селата към Пловдив и обратно, но не и в участъка на ремонта, въпреки че някои шофьори се опитват да използват коридорите, оставени за строителните машини. Отсечката е затворена, отсече вчера полицейски служител пред водач, решил да си спести обиколката през града.

Тежък трафик, особено в район „Южен”, ще има и тази седмица, макар и без драстичните задръствания, които подлудиха хората миналия понеделник. Движението в Пловдив поолекна, след като се включиха екипите на полицията и отклонихме транзитните тежкотоварни камиони по обходен маршрут, счита кметът Здравко Димитров. Някои дори му благодариха, че след намесата на общината придвижването не е толкова драматично.

Колона от автомобили беше заприщила в събота преди обед Коматевско шосе и се точеше с два километра в час от околовръстното чак до пресечката с бул. „Александър Стамболийски”. Същата картина беше и на входа на Пловдив от Марково покрай Овощарския институт до кръстовището с бул. „Никола Вапцаров”, сякаш цели села са решили да си прекарат уикенда в града, докато моловете и заведенията не са затворени. 

В участъка между Кукленско шосе и пътя за Марково са окастрени дърветата край пътя и се работи по отводнителната система. На шосето между Марково и Коматево за една седмица, откакто отсечката е затворена, са изкопани няколко метра канавки и са изсечени клоните, които пречат на техниката, но само до отбивката за Института по тютюна (стария път за Марково). В останалата част на пътя до Коматево, която също е затворена за коли, нищо не е пипнато, освен тук-там премахнат храсталак, видя репортерът вчера.

Инж. Гинка Маринова, директор по строителство във фирмата изпълнител „Европейски пътища” и ръководител на обекта, обеща пред кмета Здравко Димитров да засили двойно бригадата на обекта - до 30 работници.  А след срещата в АПИ миналата седмица се взе решение участъкът да  бъде завършен до 24 април, или с три седмици по-рано от утвърдения график.

На локалните платна, които се изграждат от двете страни на пътя Пловдив -Асеновград, друг изпълнител - „ИСА 2000”, работи дори и в събота, въпреки че тук строителите не пречат на трафика.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?