Следвайте ни

От читателите: Докога разписанието на рейсовете ще е "когато дойде"?

viber icon

Публикуваната в днешния брой на вестник "Марица" и сайта ни marica.bg тематична разработка "Пловдивските превозвачи - рекетьори или спонсори" предизвика гореща полемика сред нашите читатели. Отзивите по темата пристигат както по електронната поща, така и като коментари под статията в сайта. 

Предлагаме ви мнението на редови пловдивчанин, който се вълнува истински от проблемите в градския транспорт на Пловдив: 

По повод на статията "Пловдивските превозвачи - рекетьори или спонсори" си позволявам да Ви съобщя, че още по време на комунизма настоявах на спирките да бъде означено времето, в което автобусът или тролеят ще бъде на спирката, а не през колко време се движи той. Защото например означението, че  тролей № 2 се движи през половин час не ми позволява да реша докато го чакам мога ли да свърша друга работа - например да се отбия до близкия магазин. Тогава движението не беше интензивно и въобще не беше проблем движението по график. Проблемът беше в манталитета на ръководния персонал. Аргументите бяха: "Ами ако се повреди автобусът" или че трябваше от градския транспорт да вземат автобуси за междуселския. Аз казвах, че не искам да бесим шофьори за закъснения - важното беше те да не избързват, по-скоро нека закъсняват, особено към крайните спирки.

Същия проблем поставям и сега. С автобусите пътуваме бедни хора. Аз всеки ден пътувам до Сточна гара, където работя, с автобуси 7 и 27. Те са от една фирма, но в графика им е хаос. Понякога идват наведнъж двата и е ясно, че единият ще се движи празен до Сточна гара. А няма никакъв проблем поне до колелото на Панаира да знаем какъв е графикът, та да си чакаме своя автобус - в този участък поне няма никакъв проблем да се спазва графикът. Задръстване има на колелото на Панаира, на кръговото до Водната палата, макар и не винаги, така че и там може да се постави някакво ориентировъчно време.

Важното е да не се избързва. При това положение графикът на автобусите може да бъде разреден, за да не се повишава цената на билетите и на картите. Сега работата е ориенталска - седим и чакаме - когато дойде.

Информацията по таблата често е фалшива - пише след 3 минути, а после изчезне.

С уважение: Петър Боров

 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (2)

Ямболия!

Ямболия!

13.09.2021 | 12:49

Всичко в пловдивския транспорт е както доде и когато доде!Важното е субсидии да има!Другото е трай коньо за зелена трява!Айде трябва да се върти парата ,че идват избори и някой трябва да покрие масрафа!

Отговори
8 0
Доцента!

Доцента!

13.09.2021 | 12:45

Тези хора в общината хал хабер нямат от транспорт!Няма сигурна и надежна транспортно комуникативна схема ,няма проучване на пътнико потока и всичко е на самотек!Целта е не качеството на услугата а да се минават километри и да се взимат субсидии!Те за това искат да им се плаща на километър без да се отчита колко пътника са превозили,което трябва да е основния критерий!

Отговори
10 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?