Инж. Богдан Милчев пред "Марица": Ремонтът на Околовръстното е като тапет на мокра стена
- 13:48, 23.06.2021
- 16:28, 23.06.2021
- 1752
- 2
Служебният вътрешен министър Бойко Рашков да разследва ремонта на Околовръстното и мантинелите. Така призова инж. Богдан Милчев от Института по пътна безопастност коментира пред "Марица" във връзка с харчените пари за ремонт на Околовръстното на Пловдив и поставянето на мантинелите. Той присъства на работното съвещание за обсъждане на мерки, които да бъдат предприети с цел повишаване на безопасността на новоремонтираното трасе, което се състоя в Областната управа.
"Скептичен съм, защото на тази среща се взе решение да се чака препроектиране и изграждане на аварийни площадки за спиране, което няма да реши основните проблеми, свързани с безопасността и трафика на град Пловдив. Но това което беше полезното от тази среща е, че всички разбрахме, че проектът с мантинелите не е съгласуван в КАТ. Това го заяви лично началникът на "Пътна полиция" пред цялата аудотория. В същото време от Областното пътно управление показаха, че проектът е заверен от КАТ. Това мирише на нещо, което трябва да бъде разследвано. Вътрешният министър Бойко Рашков трябва спешно да се заеме с проблема и да възложи проверка за установяване на това какъв проект е предложен, как е подменен и какво всъщност се е случило. Аз попитах категорично да бъде потвърднео дали е съгласуван проекта с мантинели. От КАТ отговориха, че проектът, който им е предложен е без предпазните съоръжения. В същото време са изградени мантинели. Тук вече нещата стават доста интересни, може да се говори и за престъпление", заяви Милчев.
От Института за пътна безопасност днес са предложили на рещата да се наложи мораториум върху харченето на пари за ремонта на Околовръстното докато не се решу трайно въпроса с мантинелите, локалите и с нерегламентирания достъп. "Предложението не се хареса нито на строителната фирма, нито на АПИ, нито на общината. Според мен докато няма цялостна визия какво и как ще се прави, това са просто похарчени пари, с които ще се обогатят строителната фирма и работници", посочи Милчев.
Той подчерта, че когато е започнало проектирането з аобновяване на Околовръстното, на денонощие там са минавали между 6000 и 8000 коли. Актуалните данни, предоставени от АПИ и КАТ сочат, че сега минават близо 20 000 коли на денонощие. Това само по себе си превръща пътя от втокласен в първокласен заради самото натоварване. А при първокласен път вече проектирането и всички изисквания са съвсем различни. Именно това е и моето настоявване. Наистина да спрат да се харчат нашите пари по този безотговорен начин. Това е все едно да сменим тапетите на стена, която пуска вода. Обаче не оправяме стената. И какво като ги сменим тези тапети, след един месец сме в същата ситуация", добави Милчев.
Водещи новини
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни