2374

Ад за шофьорите: Година и половина тапа на Водната палата

Движението по "Марица-юг" се спира. Строителите и Общината мислят за вариант колите и автобусите от градския транспорт да се движат в едното платно по бул. "Цар Борис III Обединител" за по-голяма част от времето на ремонта 

Една година и половина  ще се изгражда пробивът до Водната палата, чийто старт се очаква от 1 август според графика за пътните обекти на община Пловдив. Крайният срок за изграждането на съоръжението на бул. „Марица-юг” през бул. „Цар Борис III Обединител” е 31 декември 2023 г. Трафикът в града със сигурност ще преживее продължителни сътресения, тъй като целият транспорт ще се пренасочи по другите мостове - На Герджика и Адата.

„Надяваме се да приключим обекта по-рано от договорения срок”, увери инж. Паун Иванов, представител на фирмата изпълнител „ИСА-2000”, която преди няколко години прави разширение на пътя Пловдив-Асеновград по държавна поръчка.

Обществената поръчка за 9 млн. лева е възложена на инженеринг и до 8 юли фирмата трябва да е готова с техническия проект. Тогава изтича двуседмичният срок, посочен в договора. Едва след получаване на картбланш от всички ведомства местната администрация има право да издаде строително разрешение. Срокът за строително-монтажните работи е 520 дни, т.е. година и половина.

„Подготвяме варианти за временна организация на движението, за която окончателно решение ще се вземе от Община Пловдив след становището на КАТ. При всички положения ще се затвори преминаването по бул. „Марица-юг” в участъка до Водната палата”, обясни инж. Иванов.

До този момент не е решено дали ще се затвори изцяло бул. „Цар Борис III Обединител” при Панаирния мост и за колко време, или колите ще вървят в една лента в двете посоки, докато не дойде време за наливане на горна плоча на подлеза.

Строителните работи ще започнат от западната страна на бул. „Марица-юг”. Освен пробива строителите трябва да подменят магистрален водопровод. Тръбите са стоманени, но ще се сменят с чугун, защото са амортизирани. От бул. „Марица-юг” ще има пътна връзка с бул. „Цар Борис III Обединител”.

В Общината тепърва ще решават дали да се запази кръговото върху бъдещия пробив, за да са възможни левите завои, или да се търси друго решение.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
5 коментара
Боян

Боян

15.06.2022 | 14:37

Крадене и пак крадене, мотото на ГЕРБ!

Отговори
6 3
Най-некадърното управление на Пловдив

Най-некадърното управление на Пловдив

15.06.2022 | 11:19

Интересно как Общината още не е решила за кръговото, но ще се прави Техническия проект. И като стане разминаване ще трябва да има нов проект, "усвояване на едни пари" и забавяне на пробива. А Тотев не е правил икономия, а лапачка - това кръгово го правиха два пъти.

Отговори
15 0
Хаджи Енчо

Хаджи Енчо

15.06.2022 | 09:55

Техническият проект трябва да е готов след 3 седмици, а в Общината тепърва ще решават дали да се запази кръговото върху бъдещия пробив! Що за малоумие е това? Този пробив ще ни съсипе нервите. Най-излишният и вреден проект в историята на Пловдив.

Отговори
18 0
пловдивчанин

пловдивчанин

15.06.2022 | 09:51

Ставащото е потвърждение на поговорката че Евтиното излиза по-скъпо.Ако Тотев не беше правил икономия да приеме по -евтиния вариант с кръгово движение вместо с надлез въпросът щеше да е отдавна решен.Не че се е реализирала икономия де .Парите пак ги няма но и подлез няма.

Отговори
18 2
Зарко

Зарко

15.06.2022 | 20:49

Само Тотев знае колко пари се откраднаха от шадравана!!!

Отговори
7 1

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?