Абсурд в "Синя зона": Жена прати есемес за паркиране, но получи скоби и глоба
- 07.12.2020 | 16:00
- Елица Кандева
- 7978 прегледа
- 15 коментара
Пловдивчанка изпрати есемес за паркиране в „Синя зона“, но въпреки това се сдоби със скоби на колата и отнесе глоба
Абсурдната ситуация се разиграла с Милена Казакова, когато тя оставила полото си на ул. „Йосиф Шнитер“ в центъра на града
Жената твърди, че е изпратила есемес, с който да плати таксата за паркиране. А когато видяла, че първият час изтича, пуснала и второ съобщение, за да удължи престоя си с още 60 минути. Когато обаче се върнала при колата, с изумление видяла, че е закопчана със скоби като нередовно паркиралите.
След като позвънила на посочения в стикера на стъклото телефон, от колцентъра на ОП „Паркиране и репатриране“ й обяснили, че там не е получен есемес за този автомобил.
"На място дойде екип, който да премахне скобите, момчето видя в мобилния ми телефон, че съм изпратила есемесите, но установи, че не съм получила отговор за потвърждение", разказа Казакова. Обяснили й, че
първо трябва да плати глобата от 30 лева, за да бъдат премахнати скобите, а после може да обжалва акта.
Не лъжа и съм честен гражданин и данъкоплатец. Спазила съм коректно регламента и ако някъде по веригата информацията не е стигнала, не е редно аз да бъда наказвана - веднъж с цената на есемесите и втори път с глоба за паркиране, негодува жената.
В отговор на запитване на „Марица“ шефът на ОП „Паркиране и репатриране“ Ненко Калакунов също заяви, че там не са получавани есемеси нито от мобилния телефон на Милена Казакова, нито за автомобил с номера на нейния. Последното регистрирано платено паркиране в „Синя зона“ за полото било през септември. Калакунов обаче заяви готовност да се срещне с жената и да види лично пратените от нея есемеси в паметта на телефонния й апарат.
Междувременно, получавайки повторно този отговор от общинската фирма, Милена Казакова се обърнала и към мобилния си оператор.
"Усъмних се да не би да е имало проблем в комуникацията", обясни тя. В офиса на фирмата първо погледнали настройките на телефона й - за евентуално блокиране на съобщения, но се оказало, че всичко е наред. Проверката в базата данни показала, че
есемесите са отчетени като изпратени, но не са били таксувани.
Наложило се Казакова да търси отговор защо е станало така в техническия отдел на мобилния оператор. Час след като разговарях с тях и вече се бях прибрала у дома, пристигнаха есемеси за потвърждение на пратените съобщения за паркиране, разказва жената. От компанията пак й позвънили да обяснят, че проблемът не е при тях и е възможно да е в софтуера на телефона.
Бих потърсила правата си по съдебен път, но това ще ми коства много повече от нервите дотук и от глобата, която вече платих, без да съм виновна, казва Милена Казакова. И остава с огорчението, че е била изрядна, но е наказана несправедливо.
Коментари (15)
КИванов
14.12.2020 | 12:45От къде да намерим нормативния документ по който работят тези другари?Все забравяте да питате Калакунов.Нямаше го публикуван никъде,е,може сега да се е появил.Да прочетем и ние,а така този казал,онзи не повярвал..Преди време не ми предоставиха този документ.Пазя се кореспонденцията с тях. Закона за достъп на информация, ги задължава но... При случай пак ще ги питам,,но междувременно ще се надявам и на вас.
Мсрко
09.12.2020 | 19:15Господин Калакунов защо не ги извади от джоба си тези пари и да ги плати на жената а си трае да се разминат нещата или да си ходи в къщи.
Веско
09.12.2020 | 19:51Аз съм ЗА.
Допуснала е грешка
08.12.2020 | 07:38Съчувствам й на жената, но вината си е нейна. Защо се прави на три и половина, като е категорично казано правилото, че трябва да получиш потвърждение, че си платил престоя!!! Ако не си получил, значи плащането не е отчетено, какво неясно има? Е, по-интригуващи е да ревем по медиите и да търсим известност...Ако води дело, ще загуби, въпреки проявена добросъвестност....защото не е спазила правилото да изчака потвърждение на плащането.
Соня
08.12.2020 | 23:53След първия час, не съм при автомобила, какво значи изчакайте.
Потребител на услугата
07.12.2020 | 20:13Пращам смс получавам отговор до колко часа е платено и слизам от колата. Няма проблеми.
777
07.12.2020 | 21:03Така може и да пренощуваш вътре докато чакаш!
Потребител
07.12.2020 | 20:12Първо изпращам смс, чакам отговор и тогава слизам от колата. Няма проблеми.
Изпратен SMS
07.12.2020 | 19:18ама неполучен в системата, все едно не е пратен - за системата. Плащай глобата.
изедници
07.12.2020 | 18:35Всичко е измислено да тормози гражданите! Вече никъде не може да се паркира безплатно. Ако човек изпраща пътуващи на гарата или автогарите, също няма къде да спре! Сякаш тази Община е създадена да работи за някакви чиновници, а не за хората живеещи в нея!?
Мод
07.12.2020 | 21:28Понеже са много хората които искат да спрат "за малко " ама точно на гарата,или пред мола,затова е платено.Иначе ще е както преди 10 години,не беше по-добре
Сефте комендантски
07.12.2020 | 17:08Алоооу, А идно ли сте?!? Не господине, тук е Свива Ком. С какво можем да бъдем полезни. Аааааа, и на вас да ви го.....
Батко
07.12.2020 | 16:42Да не говорим за Vivacom, там смсите идват с голямо закъснение ;)
Иван
07.12.2020 | 16:36Аз имам подобен случай .Служителите се държаха деребейски. Платих глоба плюс цената на есемеса. Това е. Не се разправях . Това е ОПГ
Соня
08.12.2020 | 23:57Докога да плащаме без вина ш защо
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни