1553

15 години в ЕС. Промяната: "Европейски пътища" градят модерната инфраструктура

Вече 15 г. България е член на Европейския съюз. Новата изложба от кампанията „Пловдив през годините” припомня какво реално се случи в града след 1 януари 2007 г.

„Марица” и „Хермес медиа” представят десетата, юбилейна изложба от кампанията „Пловдив през годините”. Експозицията носи името „15 години в Европейския съюз. Промяната”. Представена  е на 20 пана и  разказва за промените, които хилядолетният град преживява като част от свободната демократична общност.

Ако има град в страната, който може заслужено да носи титлата „европейското лице на България”, това със сигурност е Пловдив. Той е сред най-старите живи градове на континента, уникален със своя дух и архитектура. В Пловдив отдавна е постигнат умален вариант на европейската толерантност, в който всяка отделна общност съхранява и надгражда своята идентичност. Пловдив обаче е и бързо развиващ се град. А с помощта на европейските ни партньори след влизането на България в ЕС през 2007 г. промяната включи на нова по-висока скорост.

Нашето послание - нека обърнем поглед назад и да се замислим къде сме днес на картата на Европа и успяхме ли да заживеем по-добре и достойно като равноправен партньор в Европейския съюз! Нека заедно да отбележим малкия юбилей - 15 години в ЕС!

В няколко поредни седмици читателите на вестник „Марица” и на сайта marica.bg ще имат възможност да се запознаят със серия от тематични публикации, посветени на изложбата „15 години в Европейския съюз. Промяната”.

Представяме ви Пано 16 от изложбата.

„Европейски пътища”:

• Създаваме модерната инфраструктура на област Пловдив

• Строим за хората и бизнеса

• Променяме транспортната инфраструктура и градската среда

• Въвеждаме високи професионални стандарти в строителството

• Изградихме екип от висококвалифицирани специалисти - архитекти, инженери, техници

• Осъществяваме зимното почистване, изграждаме хидротехнически съоръжения и отстраняваме последиците от бедствия и аварии

• Еталон за качество сме в добива и преработката на строителни материали, сред които инертни материали, асфалтови смеси и каменни фракции.

-       150 км магистрали в България

-       2000 км ремонтирани пътища в област Пловдив

-       1000 единици собствена техника

 


Маргарита Попиванова, изпълнителен директор  на „Европейски пътища”:

„Европейски пътища” допринесе за европейския облик на втория по големина град в България - Пловдив, както и на целия регион

- Логично е компанията „Европейски пътища” да подкрепя изложбата на ИК „Марица” и „Хермес медиа” „Пловдив през годините” – „15 години в ЕС. Промяната”. Разкажете ни повече за това.

- Нашата компания „Европейски пътища” е пряко ангажирана с промяната, която донесе включването в Европейския съюз на Пловдив, региона и на цяла България. Инфраструктурните проекти, по които нашата компания работи, са с национален бюджет, но голяма част от тях са и с европейско финансиране и тук смело можем да заявим, че всъщност „Европейски пътища” допринесе за европейския облик на втория по големина град в България - Пловдив, както и на целия регион. Пътищата, които ние ремонтираме и обслужваме, са много важни за цялата Пловдивска област. Те са много важни за бизнеса, индустрията, културата, туризма и освен всичко останало те са притегателна сила за млади хора, за нанасянето им в региона, както и за инвестициите, които се случват в областта. И затова искам да благодаря на „Хермес медиа” и на вестник „Марица” за чудесната инициатива и за възможността ние да участваме в тази великолепна изложба.

- През последните 15 години Пловдив се промени във всяко едно отношение. Как се разви  Вашата компания за цялото това време?

- „Европейски пътища” е компания с над 50-годишна история. Факт е, че в последните 15 години, откакто сме част от ЕС, ние също се развиваме с покупката на много високотехнологична техника. Също така създадохме доста добър екип от професионалисти, за да задоволим всички нужди за качествено строителство от техници, архитекти, строителни работници, машинисти. „Европейски пътища” в момента разполага с над 1000 броя техника, като сме построили над 150 км магистрали, 2000 км пътища. Това, което правим също за региона, е поддръжката на тези пътища, поддръжката на зимното почистване. Ние се грижим за всички бедствия и аварии, които възникват в региона, и го правим наистина с грижа за хората, и тяхната оценка, разбира се, е най-важна за нас.

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
6 коментара
Как ще ги стигнем

Как ще ги стигнем

23.01.2023 | 00:42

В един от южните щати на САЩ, най-обикновен /за местните/ магистрален път, някои от кръстовищата са на ЧЕТИРИ нива, с по 4 ленти за движение в едната посока. Няма заплащане за движение по тези пътища....И понеже през лятото температурите са над 44 градуса /по Целзий/, пътищата са с армиран бетон /арматурата е около 15 милиметра/. Срам ме е да си помисля за нашето самочувствие да говорим, че имаме магистрали и въобще съвременни пътища и инфраструктура. Но да рекетираш строителя и да очакваш изпълнение... Ако се налага някакъв ремонт, той се извършва през нощта - и това се обявява предварително / примерно две от лентите се зарварят/.

Отговори
2 0
Кдие

Кдие

22.01.2023 | 23:18

И не плащат на под изпълнителите наща фирма има да взима от тях 300 хиляди преди даваха фракции на продажна цена вместо пари ама като затвориха кариерата и това не дават

Отговори
1 0
Заблуждаване до припадък

Заблуждаване до припадък

22.01.2023 | 23:16

Голяма заблуда е, че имаме европейски пътища. Някой да е чул, или видял някъде по света да се затварят магистрали, за да не се деформира асфалта? За качество - да не говорим - построеното е с нулево качество - откриваме днес участък и на другия ден започва ремонта. Не може да взимаш от изпълнителя пари и да очакваш качество. Не случайно Херо Мустафа говори за корупцията у нас. Но не и стигна куража и да посочи Асфалт паша като знамето на корупцията. За никъде не сме - бай Ганьо пак се напъва да краде!

Отговори
5 0
Инж.

Инж.

22.01.2023 | 22:14

Не знам какво градят, но пътя за Хисаря дето го ремонтира тази фирма с европейски пари отново е пропаднал....

Отговори
4 0
Мария

Мария

22.01.2023 | 22:13

15г ЕС......15г УНИЩОЖЕНИЕ,ПАДЕНИЕ.....................

Отговори
7 0
.....

.....

22.01.2023 | 21:57

Ха,ха,ха!Мизерия,хаос,ниски доходи,високи цени и корупция...

Отговори
5 0

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?