46

На училище по пижама, у дома - без телефони

Четвъртокласници предизвикват с 24 коледни мисии, раздават кюар код към тях на цялото школо

Четвъртокласници ще отидат утре на училище по пижами и нощници. Само в този ден е позволена такава волност, защото е една от коледните мисии. Пижаменият учебен ден е вписан на дата 16 в календара с предизвикателства, които 4. Г клас в първомайското СУ "Проф. д-р Асен Златаров" направил още преди началото на декември.

Всичко започнало, когато учителката Нина Ангелова провокирала децата с разговор за коледните празници и им показала презентация на коледни мисии, които правила с предишен клас. Четвъртокласниците се запалили да си измислят свои предизвикателства за всеки от дните до Коледа. Всеки написал предложение, заедно ги обсъдили и избрали най-находчивите. Вече е минало украсяването на елха, създаването на зимна рисунка, както и да се направи семейно коледно селфи.

Децата са любопитни и активни, обичат новостите и се впуснаха с удоволствие в изпълнението на задачите, казва учителката. И не спрели само в своя клас. Измайсторили картички с кюар код за достъп към своите предизвикателства и ги раздали и на други ученици от училището. Така те също могат да се включат. Със същата цел мисиите са качени и в Ютюб канала на Нина Ангелова.

Сред тях са още да се направи апликация на снежен човек, да се измайстори сурвачка. "Обуй коледни чорапи" и "Гледай любим коледен филм", "Подари книжка", "Направи коледни сладки", добавили още децата. Родителите им също с удоволствие изпълняват предизвикателствата. Сред тях е и да се прекара една семейна вечер без мобилни телефони.

"Направи добрина", призовават също учениците, а за дата 17 декември са предвидили участие в градския коледен базар. Последният ден преди Бъдни вечер е отреден да се направи обредна питка у дома със семейството.

Винаги съм била на принципа децата да имат инициативата и да участват активно в училищния живот, казва Нина Ангелова. В професията е вече 23 г., от които 10 в първомайското училище. Прилага дизайн мисленето и проектно - и проблемно - базирано обучение. Вслушва се в желанията на своите ученици и се опитва да бъде приятел с тях, но като поставя границите на дисциплината, която изисква. За мен е важно да съм близо до емоциите и света на децата, така по-лесно стигам до тях и те по-добре възприемат това, на което искам да ги науча, казва учителката.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?