46
Следвайте ни

Заради торта: Клиент подивя в хипермаркет до Пловдив, заподозря измама

viber icon

Клиент на известна верига хипермаркети отнесе глоба, след като вилня и се нахвърли на охраната. След подаден сигнал на тел. 112, на място идват униформени и потушават напрежението. 

Грозните сцени се разиграли заради торта, закупена от хипермаркет на ул. "Теофан Райнов" в Карлово. Вбесеният клиент се приближил до гише „Информация“. Там искал да направи възражение по повод, според него, некоректно маркиране на стока – торта. Бил в превъзбудено състояние, афектиран, като още преди да изложи проблема си се обърнал директно към стоящия наблизо охранител с репликите „Изчезвай“, “Махай се”.

Пазачът на реда попитал „Преча ли Ви?”, като едновременно с това се отдръпнал назад и казал “Заповядайте”. Почервенелият от яд купувач извадил от количката си кутия с торта, подал я на гишето и отново с груб тон и на висок глас се обърнал към охранителя: “Махай се, ще стоиш там отсреща!“.

Атакуваният служител обяснил, че е на работа там и че няма къде да ходи. Тогава клиентът, още по-афектиран, насочил пръст срещу него с репликата „Момче, ще ти се случи случка, изчезвай!“. 

Охранителят му направил забележка за високия тон, което вбесило агресивния мъж още повече, като внезапно и неочаквано хванал опонента си за ризата и го блъснал назад. Охранителят залитнал и се ударил в стелажа за вестници, който се намирал зад него.

"Ще извикам полиция", предупредил падналият служител, но отговорът отсреща бил да вика когото си иска и че не го интересувало. Дори последвала закана, че до три дни нямало да бъде на работа. Останалите клиенти в магазина били потресени от сцените, които се разиграват пред очите им. 

За да бъде потушено напрежението, на място се наложило да бъдат повикани управителя на обекта и още един охранител. Те също попитали ядосания купувач какъв е проблема и дали е бил обиден с нещо. Той заявил, че е недоволен от цената на продукта и твърдял, че нееднократно го били „мамили“ в този магазин и отново се развикал и заплашвал с уволнение. Междувременно, без какъвто и да било проблеми и възражения, служителката му възстановила погрешно заплатената сума за посочения продукт с разлика в цената. 

След случката, потърпевшият охранител подал жалба в прокуратурата. Следва отказ за образуване на досъдебно производство, като случаят е предаден на полицията. В крайна сметка униформените съставят акт, а съдът преценя, че глобата за действията на клиента следва да е 150 лв. 

Тони Михайлов

Тони Михайлов

Репортер

Тони Михайлов е завършил магистратура „Журналистика, реклама, PR“ в ПУ „Паисий Хилендарски“. Бил е репортер и водещ на дневни блокове в Информационна агенция и радиоверига "Фокус".   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (5)

Правопис

Правопис

30.11.2021 | 16:29

Г-н Михайлов, пише се "преценява", а не "преценя".

Отговори
0 0
Всъщност

Всъщност

29.11.2021 | 22:15

На тази улица е кауфланд.

Отговори
0 0
Т-Маркет

Т-Маркет

29.11.2021 | 18:04

са на първо място. Лъжат и в празници и в делници, Втори са Лидл

Отговори
6 1
НОСТРАДАМУС

НОСТРАДАМУС

29.11.2021 | 15:23

Този в никакъв случай не го оправдавам,но не е лошо да напишете защо човека така е подивял.Явно е имало някаква причина.А за номерата на голямите супермаркети могат романи да се напишат.

Отговори
17 3
ИСТИНАТА

ИСТИНАТА

29.11.2021 | 15:34

Е ТЕ СА ОТ ЕВРОПА-А НИЕ СМЕ ИМ КОЛОНИЯ-ЗАТОВА НАШИТЕ СЛУЖИТЕЛЯ НА РЕДА ВЗИМАТ ТЯХНАТА СТРАНА--РОБА НЯМА КАК ДА СЕ ОПЪЛЧИ НА ГОСПОДАРЯТ СИ--ЗАКОЕТО СТРАДАТ НАЙ-ВЕЧЕ ОБИКНОВЕННИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ--ЗА НОМЕРАТА КОИТО ВЕРИГИТЕ ВЪРТЯТ НА КЛИЕНТИТЕ ГЛОБАТА ТРЯБВА ДА Е ЗА ТЯХ-А НЕ ЗА ПОТЪРПЕВШИЯТ КЛИЕНТ-КОЙТО ЕСТЕСТВЕНО ЩЕ БЪДЕ ИЗНЕРВЕН-ЗАЩОТО СА ГО ЛЪГАЛИ МНОГО ПЪТИ

Отговори
8 7

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Подкрепяте ли въвеждането на зони с ниски емисии в Пловдив?