Следвайте ни

Здравко Димитров създаде достъпна и ефективна администрация

Според Здравко Димитров една от най-важните практики в работата му като областен управител е достъпността на администрация Пловдив. Той постигна промяната с изграждане на модел на приемна за гражданите, при която поставените от тях въпроси и проблеми се решават максимално бързо от експертите на областната администрация. Във времето за прием на граждани в областната администрация на Пловдив задължително са присъствали заместниците на Димитров и експерти на институцията. За по-висока достъпност и за да могат повече граждани от региона да поставят проблемите си, екипът на Здравко Димитров създава практиката на „изнесени приемни“, които се провеждаха от него и екипа му в общините от областта.

“Имах шанса и удоволствието да работя с екип от добри професионалисти и експерти в различни области. Благодаря им от името на гражданите за усилията и сериозната им работа в полза на обществото”, казва Здравко Димитров при разпространяването на отчета си.

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?