Следвайте ни

ВМРО иска референдум за Бетонния мост в Пловдив

viber icon

ВМРО-Пловдив ще инициира местен референдум за бъдещето на Бетонния мост, съобщи на брифинг председателят на местната организация Борислав Инчев. 

Той обясни, че темата се дискутира от години и е изключително важна за интересите на пловдивчани, защото съоръжението свързва районите "Южен" и "Централен".  

ВМРО ще стартират през септември подписка, с която  ще започнат процедурата за провеждане на допитването. Парафи ще се събират на Главната улица и в район "Южен". Инчев поясни, че желанието на ВМРО е референдумът евентуално да съвпадне с парламентарните избори през март 2021г.

ВМРО отстояват позиция, че Бетонният мост има своето място в Пловдив, а в момента единствено е ясно, че е подписан  преди седмица договор между НКЖИ и избран изпълнител, който да направи пробива под гарата. „От документацията единственото ясно е, че мостът ще се премахне“, допълни Инчев.

ВМРО поставя и въпроса, при изготвянето на технически проект за нов мост, кой от трите начина  за финансирането му ще се предпочете – от НКЖИ, държавна целева субсидия,  или със собствени  общински средства. От организацията имат свои предложения, но изчакват първо общинското решение. 

"При всички срещи на кмета Здравко Димитров с НКЖИ във връзка с пробива под Централна гара е коментиран и въпросът за Бетонния мост. Постигната е договореност,че пътната връзка ще се запази, защото тя е важна за свързването на районите "Южен" и "Централен", коментира пред "Марица" зам.-кметът по строителството Пламен Райчев. Той обясни, че на мястото на Бетонния мост ще има друго съоръжение, което ще бъде изградено след 2023 г.

От ръководството на "войводите" коментираха и протестите срещу властта, в която Обединени патриоти са коалиционен партньор на ГЕРБ.

„Хубаво е, че има хора, които протестират. В последните дни се видя, че има чуваемост на част от исканията на протестиращите и че управляващите започват да се съобразяват с определени неща. Хубаво е политиката да се прави в интерес на обществото. Едно от нещата, които направиха протестите е това“, коментираха от ръководството на ВМРО-Пловдив. 

„Недоволството продължава вече три седмици. Това, което се наблюдава е, че донякъде започват да се изичстват част от исканията на протестиращите, но в голямата си част тези искания не са с конкретна насоченост.  Когато има конкретни искания, става много по-възможно да се постигнат конкретни резултати в тази посока. Сега исканията разширяват обхвата си – коментират се социални, икономически, политически искания“, каза лидерът на ВМРО-Пловдив Борислав Инчев. 

Той заяви, че от ВМРО не са привърженици на ескалацията на напрежението по време на протестите. „При основаването си ВМРО е била революционна организация. Сега все пак сме 2020 година, трябва да има нормално протичане на демократични процеси, ясно формулирне на искания и съответните, включително и законодателни, промени. Ескалацията на напрежението никога не води до нищо добро. Хубаво е да има дефиниране на искания, които да извървят своя си път Правителството дава сигнали, че ще направи още по посока предприемане на мерки“, каза Инчев. 

Позицията на ВМРО-Пловдив е категорична по отношение на това, че е най-добре правителството да завърши своя мандат и да се проведат редовни парламентарни избори през март 2021 година. 

 

Тони Михайлов

Тони Михайлов

Репортер

Тони Михайлов е завършил магистратура „Журналистика, реклама, PR“ в ПУ „Паисий Хилендарски“. Бил е репортер и водещ на дневни блокове в Информационна агенция и радиоверига "Фокус".   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (4)

лудата КАЗВА (за последен път, "если кто глуп, то ето надолго!")

лудата КАЗВА (за последен път, "если кто глуп, то ето надолго!")

30.07.2020 | 21:24

Сульо, "...критична инфраструктура на страната..." НЕ МОЖЕ ДА СЪСИПЕ ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЧАСТ ОКОЛО ГАРАТА НА ВТОРОТО СЕЛИЩЕ НА ТЕРИТОРИЯТА ===ДРЕВНО И ДАЖЕ ВЕЧНО=== КАКТО ОТСАМ РЕЛСИТЕ ТАКА И ОТТАТЪК. БДЖто както се е изперчило и натопорчило може да се окаже, че не било особено компетентничко, щом не се сеша да заобиколи Града. Дедите сложиха СТАНЦИЯТА далеч извън Пловдив, та по прашната "ул." Станционна / Вазов с файтон ПЪТУВАХМЕ до влаците. Или ако "критична инфраструктура на страната" си остане на мястото, КОЙ ГИ ИЗЛЪГА, ЧЕ ПОКРАЙ "МАЛКА ГАРА ПЛОВДИВ" ША ПРОФУЧАВАТ С 1,200 КМ/Ч? ТИ ЛИ, СУЛЬО? Под моста да си снишат пипалата преди да наберат скорост (или да слязат с железния път два метра по-ниско, колко му е!) МНОГО ПО-ВАЖНОТО Е, ЧЕ ПОД ГАРАТА ДЪЛБОКО В ЧОРБАТА ДА ВКАРВАШ ТРАФИК Е ВРЪХ НА ИДИОТИЗаМА: ПОЛОВИН АФРИКА КИТАЙЦИТЕ Я ПРЕМОСТИХА НАД ЖИРАФИТЕ С ЛЕКИ СТРУКТУРИ ЗА ЖП И ТРАФИК. Без да заграбват квадратури за рампи, изкопи, подпорни стени, пречки, стълби и страховити пикалници та да стане непроходимо за ЧОВЕЦИТЕ

Отговори
1 1
Алекс

Алекс

30.07.2020 | 17:35

Бойко Борисов нещастника в ексрисажа!!!

Отговори
0 2
тези са луди

тези са луди

30.07.2020 | 16:28

Нещо по-тъпо не можаха ли да измислят ... общината вече се е съгласила и е поискала да й бъде изградено заместващо съоръжение - тунел. Стиснали са си ръцете и е стартирана процедура, за която има избран строител. Общината ако иска друго да си построи в последствие отново моста! Ама нали е много оправна още нищо не е направила по Модър-Царевец, а какво остава да си построи надлез. Освен това не може местен референдум да оказва влияние на критична инфраструктура на страната.

Отговори
1 3
лудата КАЗВА (за последен път, "если кто глуп, то ето надолго!")

лудата КАЗВА (за последен път, "если кто глуп, то ето надолго!")

30.07.2020 | 21:29

Сульо, "...критична инфраструктура на страната..." НЕ МОЖЕ ДА СЪСИПЕ ЦЕНТРАЛНА ГРАДСКА ЧАСТ ОКОЛО ГАРАТА НА ВТОРОТО СЕЛИЩЕ НА ТЕРИТОРИЯТА ===ДРЕВНО И ДАЖЕ ВЕЧНО=== КАКТО ОТСАМ РЕЛСИТЕ ТАКА И ОТТАТЪК. БДЖто както се е изперчило и натопорчило може да се окаже, че не било особено компетентничко, щом не се сеша да заобиколи Града. Дедите сложиха СТАНЦИЯТА далеч извън Пловдив, та по прашната "ул." Станционна / Вазов с файтон ПЪТУВАХМЕ до влаците. Или ако "критична инфраструктура на страната" си остане на мястото, КОЙ ГИ ИЗЛЪГА, ЧЕ ПОКРАЙ "МАЛКА ГАРА ПЛОВДИВ" ША ПРОФУЧАВАТ С 1,200 КМ/Ч? ТИ ЛИ, СУЛЬО? Под моста да си снишат пипалата преди да наберат скорост (или да слязат с железния път два метра по-ниско, колко му е!) МНОГО ПО-ВАЖНОТО Е, ЧЕ ПОД ГАРАТА ДЪЛБОКО В ЧОРБАТА ДА ВКАРВАШ ТРАФИК Е ВРЪХ НА ИДИОТИЗаМА: ПОЛОВИН АФРИКА КИТАЙЦИТЕ Я ПРЕМОСТИХА НАД ЖИРАФИТЕ С ЛЕКИ СТРУКТУРИ ЗА ЖП И ТРАФИК. Без да заграбват квадратури за рампи, изкопи, подпорни стени, пречки, стълби и страховити пикалници та да стане непроходимо за ЧОВЕЦИТЕ. А дали баскетБОЛНИЯТ мозъклия КлЕТ дето подписва разни договорки = РежимътБоБоТРИ няма изгледи да стане ...ЧЕТИРИ

Отговори
1 1

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?