Удари под кръста: Пак срязаха кабелите на "Булсатком", десетки без интернет
- 18.12.2020 | 16:05
- Вяра Порязова
- 6515 прегледа
- 2 коментара
Свързани новини
Война в Шекера: Роднини на нож, изпочупиха къща на ул. „Кипарис“
Отново рязаха кабели на Булсатком
Мобилните оператори с нова такса за хоум офис насред пандемията
Война между тв оператори: Срязаха кабелите на Булсатком
Войната между телекомуникационните оператори в Пловдив се разгоря с нова сила. Оптичните кабели на „Булсатком“ в няколко квартала на града са прерязани и много от абонатите останаха без интернет и с лошо качество на телевизията.
Вече десети ден нямам нет, а съм в режим хоум офис, оплаква се Мария Тодорова, която живее в района на Филипово. Дамата е преподавател във ВУЗ и заради техническите проблеми не е могла да проведе онлайн лекции със студентите си. Няма как да свърша качествено работата си, ако просто им изпращам файлове или презентации, които преди това съм качила на флашка и съм тичала с нея до съсед, който има интернет, негодува Мария Тодорова.
Тя е абонат на компанията от много години, но за първи път изпада в ситуация повече от десет дни да няма връзка с интернет. Десетки оплаквания валят и на телефоните на „Булсатком“, при това с адреси от различни квартали на Пловдив и Асеновград.
От няколко месеца компанията е подложена на целенасочена атака, вероятно от нелоялна конкуренция. Последният подобен проблем беше регистриран през август. Усилено заменяме прекъснати оптични трасета, които са неколкократно повреждани, разказаха от компанията.
Сезирани са прокуратурата, МВР, както и всички компетентни органи в държавата и в момента се извършва разследване, заявиха още оттам. Намерили сме обаче оптимално дългосрочно решение, свързано с изграждане на допълнителна оптична мрежа, която да осигури непрекъсваемост на услугата, качество и комфорт на клиентите на територията на град Пловдив и Асеновград, посочи пред „Марица“ операторът.
Техническите екипи работят и в момента по възстановяването на мрежата. А всички клиенти, пострадали поради злоумишлената атака, ще бъдат компенсирани, заявиха от „Булсатком“. За целта от колцентъра на компанията ще се свържат с всички клиенти, които повече от 72 часа са нямали интернет или проблеми с телевизията. Проблем би възникнал, ако абонатите не са дали коректни контактни данни.
Коментари (2)
Юлия
18.12.2020 | 18:22Просто ги сменяте. От години съм към Cooolbox. Отзовават се веднага, а маските и калцуните сами си ги носят. Скоро не съм ги викала и маски не се е налагало, но калцуни винаги.
Ттт
18.12.2020 | 16:23Преди няколко дни дойдоха двама хубосници на булсатком да ми оправят телевизията. Давам им калцуни, маски.. нови неизползвани.... Казаха, категорично че няма да ги сложат...
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни