71

Родителски протест на сесията на Общинския съвет в Пловдив заради спортен клуб "Ера"

Родители на децата от спортен клуб "Ера" ще протестират на последната сесия на Общинския съвет в Пловдив, насрочена за 12 октомври. Причината е, че не се изпълнява решението на местния парламент да им бъде предоставена общинската зала на улица "Чернишевски" 9.

Кметът Здравко Димитров обясни, че не подписва договора с "Ера", защото не може да изгони други деца, които сега тренират в същата зала, на която са направили и ремонт.

В търсене на компромис градоначалникът покани СК "Ера" на разговор.

"Отидохме на срещата, но самият Здравко Димитров не дойде, а изпрати своя заместник Георги Титюков. Той обясни, че искат да ни дадат друго помещение, за което ние играхме на търг миналото лято, но останахме втори.

Разбрахме, че спечелилият търга клуб не е изряден стопанин - не са плащали наем до момента, не са ползвали помещението за тренировки на деца. Поради това от общината смятат да им прекратяват договора. Но тази процедура няма как да приключи толкова бързо, че  да можем законно ние да получим това помещение на ул. "Даме Груев", в двора на училище "Братя Миладинови", където е и другата зала на клуб "Самодива".  

Кметът предлага просто да ни дадат ключа от това помещение, ние да се настаняваме там с децата. Но това е невъзможно, защото ще е нужен основен ремонт, който ще отнеме месеци. Освен това, той предлага това да стане без договор, на гола дума от негова страна, т.е., без никаква сигурност за нас.

А какво би могло да се случи след приключване на мандата на Здравко Димитров, защото ние ще обитаваме там като самоволно настанили се, без никакво законово право", коментираха от спортен клуб "Ера".

През септември от НАП обявиха, че ще запечатат залата на спортен клуб „Самодива“ на ул.“Даме Груев“ заради установени данъчни нарушения. 

В "Ера" обаче смятат, че срещата в общината е "само прах в очите". Затова родителите са убедени, че ще правят ефективен протест в деня на извънредното заседание на Общинския съвет.

От клуба са получили информация, че Здравко Димитров имал намерение да подпише договор за удължаване на наема на досегашния наемател - СК "Самодива", въпреки влязлото в сила решение на ОбС да се сключи договор със СК "Ера" като бъдещ наемател.

Юрист, запознат със случая твърди, че кметът няма законово право да подпише  такъв договор с клуб, който има данъчни задължения и е разследван от НАП.

 

 

--

Оцени новината

Оцени новината
3.7/5 от 3 оценки
3.7/5 от 3 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
30 коментара
Цветелина Цекова

Цветелина Цекова

07.10.2023 | 23:57

Не разбирам защо от СК Самодива смятате, че това е насочено към вас. От много време СК Ера търси зала, кандидатствахме по съответния ред и в установените срокове за пореден път. Това, че някои от децата са сменили школата от Самодива в Ера, няма общо. Като бивш преподавател честно заявявам, че деца и родители често сменят школи и различни занимания, докато намерят къде се чувстват добре. Не е хубаво да се обиждаме и нападаме, защото няма общо дали в тази зала сте били вие Самодива, или някой друг пловдивски клуб по танци, карате или шах. При изтичащ договор всеки може да участва и ние го направихме. Отново призовавам всички да не обръщате изкуството в политика и още по-малко във вражда между клубовете!

Отговори
24 6
М.Аспарухова

М.Аспарухова

08.10.2023 | 00:13

Уважаема госпожо Цекова,напълно съм съгласна с изказаното от Вас мнение,че не е нужно да има вражда между клубовете!Както госпожа Генева спомена в коментарите,нашите деца са научени в семействата си,а и в Самодива ,да бъдат честни и толерантни!Няма нищо лошо е това,че сте участвали,но нямате влязло в сила решение,както и подписан договор!Нашите деца ежедневно тренират в наречената "необитаема"от г-жа Андонова зала...,готвейки се за международно състезание.Наясно ли се с факта,че ви е предложена зала,такава,която бихте могли да ползвате,без да се налага да ощетявате други спортисти?Та нали спорта възпитава така наречения fair play?Къде е той в случая?

Отговори
8 10
До г-жа Аспарухова

До г-жа Аспарухова

08.10.2023 | 02:36

Г-жо Аспарухова, моля запознайте се с всички факти по казуса и бъдете така добра да не ги изкривявате, когато ги излагате. Не намесвайте децата и спорта в този казус. Надявам се осъзнавате, че всички тези необосновани нападки тук от страна на привърженици на СК Самодива не са във тяхна полза.

Отговори
12 7
В. Антонов

В. Антонов

08.10.2023 | 19:36

Г-жо Аспарухова, здравейте. Намирам поста Ви за добронамерен. Нормално е да правите такова предложение на база непълната информация, която са Ви поднесли. Аз присъствах на срещата, на която беше "предложено" друга зала. Беше казано: " Можем да Ви дадем ключ за друга зала, но ако след изборите дойде някой и Ви каже "Махайте се" - ще трябва да се махнете. Ако попитате в прав текст ръководителката на Самодива и адвокатката, които чуха всичко това - те ще потвърдят. Ако отрекат, сама си направете изводите. Г-жо Аспарухова, много грешна е лакардията, че СК Ера иска залата, защото е в приличен вид. Винаги сме влагали средства, без да сме били длъжни. Въпросът стои по коренно различен начин: Редно ли е когато в града няма достатъчно зали, един клуб да има две, а друг нито една. На горе споменатата среща, адвокатката на Самодива отговори: " Искаме я от лакомия" "Аз също разбирам от шеги". Приятна вечер и бъдете здрава.

Отговори
14 1
Елена Генева

Елена Генева

07.10.2023 | 19:57

Силно се надявам г-жа Кремена Антонова да преспи още една, две нощи и да се събуди с разум и просветление, че в стремежа си и войната, която води срещу СК Самодива по незнайно какви причи, потърпевши са само и единствено децата - децата и на двата клуба, децата на Пловдив! Нали идеята на тези спортни клубове е именно физическото и психо-емоционалното благополучие на нашите деца или някъде бъркам?! Нали треньорите са тези, които служат за еталон - това ли е вашият...ще изгоним едни за да се настанят нашите и ще получите аплодисменти, награда, лично удовлетворение? Вие от СК Ера не мислите за децата, Вие единствено искате да докажете колко сте велики- то не бяха проверки, то не бяха жалби, то не бе натиск от Ваша страна!!! Така деца не се възпитават!!! Ако мислехте за децата, то действията Ви биха били в друга насока, напр. Съвместно организиране на Международно състезание - двата клуба!!!! Това е спортсменство - да упражняваш спорт, без враждебност към останалите !!! Моето дете тренира в СК ,,Самодива" и се гордея с това. Моето дете преди да излезе на сцената и да се състезава е научена да уважава останалите участници. Тя стиска ръката на конкурента и му пожелава успех, защото в СК Самодива така възпитават!

Отговори
14 18
Надя Георгиева

Надя Георгиева

07.10.2023 | 22:07

Моето дете пък тренира в СК,,ЕРА,, И не вие,а аз на вас мога да разкажа, на какво учи децата ни г-жа Антонова.Аз обаче с годините съм се убедила , че по дърво безплодно,камъни не хвърля никой.За децата не е добра тази битка,да.Но за кои деца? Нима някъде г-жа Антонова обиди някое дете на Самодива?!Няма да го направи! Нивото и на интелигентност е друго.Радвам се,че е наш ръководител. Вие имате юридически проблем, който местната власт ви го причини.Г-жа Антонова просто се базира на документите и техните решения.

Отговори
16 9
Мария Аспарухова

Мария Аспарухова

07.10.2023 | 23:47

Уважаема госпожо Георгиева, за въпросния юридически проблем има съответните власти,които ще докажат правотата на СК Самодива да продължи да стопанисва залата.Тук стои един друг проблем,които е от части морален-гостожа Андонова е запозната с фактите и въпреки това продължава да настоява да получи нещо на готово,а не приема предложената и зала,която е напълно свободна и готова за използване.Освен това си позволя да хули и клевети,което е показател за възпитание и интелигентност.Място има под слънцето за всеки,но все пак е важен и начинът,по който си го е извоювал....

Отговори
7 12
Анонимен

Анонимен

07.10.2023 | 18:31

Драги , родители , треньори и всички останали свързани по някакъв начин със СК ,,Самодива” , разбираме прекрасно, че няма по какъв друг начин да засегнете СК ,, Ера” и затова вашите нападки са на лична основа. През годините Ера се е издигнал в йерархията и е известен със своите постижения клуб. Не изключваме факта, че и СК ,, Самодива “ е такъв. Точно обратното… вас никой не ви напада на база поведение , начин на работа и лични отношения, а повярвайте МОЖЕМ да го направим. Но има ли смисъл да падаме на това ниско ниво ? Не. Щом смятате този начин , на комуникиране за адекватен и сериозен - така да е, продължавайте. Това нито има общо със залата , нито със създалата се ситуация. Това единствено и само показва вашия личен интерес и завист към клуба ни, щом в такива подробности ви е “ясно” всичко. След поредния ви злобен коментар , се надявам да спите спокойно още една нощ.

Отговори
22 9
М.Аспарухова

М.Аспарухова

08.10.2023 | 00:17

Г-н или Г-жа Анонимен,нима гузната Ви съвест не ви позволява да застанете с името зад твърденията си?Защо се криете под псевдоним?

Отговори
7 10
Анонимен 2

Анонимен 2

08.10.2023 | 00:34

Мариела Димова,защо поне един път не застанеш с името си явно и без да мишкуваш?Спиш ли спокойно, знаейки каква помия и лъжи избълва срещу същите тези хора,които години наред се грижеха ,възпитаваха и обгрижваха децата ти?Спиш ли с чиста съвест,знаейки ,че все още им дължиш пари?Радваш ли се на новия клуб , който години наред хулеше ,а сега благославяш?Но,нищо,желая ти здраве и малко човещина от която очевидно си лишена.

Отговори
8 12
В. Антонов

В. Антонов

08.10.2023 | 18:53

Здравейте г-жо/г-н Анонимен 2. 1. Поздравявам Ви за доблестната гражданска позиция: "Не трябва да се мишкува". А на тези хора, които смятат, че криенето зад "Анонимен 2" е висша форма на мишкуване - не им обръщайте внимание. 2. От поста Ви разбрах, че в Самодива се занимавате и с хули. Повярвайте ми - в СК Ера почва за такива дейности не е имало, няма и няма да има.

Отговори
17 1
Калина

Калина

07.10.2023 | 17:06

Отговор към госпожа Надя Георгиева: Ако вие сте родител на някое от "чекнещите се" на пилони деца, то не ми се мисли на коя по точно планета сте стъпили здраво, но със сигурност не е на планетата Земя!

Отговори
7 14
Ивелина Димитрова

Ивелина Димитрова

06.10.2023 | 21:44

Изключително неприятни коментари! Децата в СК " Ера " също са талантливи и трудолюбиви. Също ходят на многобройни състезания в страната и чужбина. Въпросът не е нито в това какви са децата и какви са ръководителите, а в това, че кметът не приема решение на Общински съвет. Залата, за която става въпрос е Общинско помещение и решението е на Общински съвет! Кметът повече няма да е кмет, но все пак взима отношение за следващите години напред. Колкото за коментара за непълнолетните момичета по пилоните - решенията за тях взимат родителите им, а не треньорите им!

Отговори
24 12
Жанета Димова

Жанета Димова

07.10.2023 | 10:58

Грозни са вашите изказвания!

Отговори
11 6
Мариела

Мариела

07.10.2023 | 16:59

Много жалко думи от ваша страна! Потресаващо е ,че нямате морал и искате чрез измами и подкупи да вземете на готово една зала,която 10 години с пот и труд е изградена и поддържана!!!!Защото явно да откраднеш на готово е по -лесно,нали??

Отговори
12 17
В. Антонов

В. Антонов

08.10.2023 | 21:20

Мариела, това че сте категорична и злобна - не Ви прави да сте и права. 1. За морала: Попитайте някоя от присъстващите на срещата при зам. Кмета, от страна на Самодива, защо започнаха с "Не е морално да се вземе зала от нас, за да се даде на СК Ера", минаха през "Да не гледаме сега морала" и стигнаха до - "Да не се изролзват морални и етични кетегории". Ако Ви отговорят "Защото от лакомия ние искаме да имаме две зали, а те да нямат нито една", то ще следва, че те са честни и може да им се вярва. А и Вие ще се приближите до обективната истина. 2. Колкото до използването от Ваша страна на думи като: "измами", "подкупи" и "откраднеш" говорят за високия интелектуален капацитет, който си мислите, че притежавате.

Отговори
13 1
Дора Габе

Дора Габе

06.10.2023 | 18:49

Спрете да пишете лъжи!Едните деца се трудят честно,имат медали от международни състезания,честни и възпитани са, треньорите им също!!!!И двете зали,които имат,са направени с много лични средства и труд,и бяха в безобразно състояние!!!А сега госпожатс от Ера да извади пари освен и за рушвети ,и за ремонт и да си направи!!!!!!

Отговори
13 23
Данаил Георгиев

Данаил Георгиев

06.10.2023 | 18:02

Спрете да пишете глупости!, Нека им намерят друга зала,а не да крадат от талантливите деца на Самодива!!!!

Отговори
15 25
Родител

Родител

06.10.2023 | 15:17

Всяко едно училище ще ги приюти стига редовно да си плащат наема

Отговори
12 21
Възмутен

Възмутен

06.10.2023 | 11:34

Нахални,много нахални, безкрайно нахални

Отговори
4 19
Ива Димитрова

Ива Димитрова

06.10.2023 | 17:39

Госпожата от Ера балет,моля да спре да бълва лъжа след лъжа!!!!Не иска да и бъде представена зала,за която също като Ск Самодива да следва да си вдигне задните части и да положи труд и усилия да ремонтира,а иска на готово чрез измами и шашми да изгони едни деца и треньорите им,които вече 10 години стопанисват това помещение и с лични средства и труд от свърталище на наркомани го превърнаха в успешна зала за танци!!! Уважаема г-жо Андонова,нямате явно нито,съвест ,нито морал!!!!!!Но е разбираемо,предвид факта,че ваши непълнолетни възпитанички се чекнат по пилони в нощни клубове с вашата благословия!!!!??

Отговори
14 26
Отговор

Отговор

06.10.2023 | 21:47

Заблудени сте, няма нищо вярно в това!

Отговори
11 4
Надя Георгиева

Надя Георгиева

06.10.2023 | 21:55

Колко грозен коментар! Колко много злоба.Където искат ще се ,,чекнат,,децата на Ера.Могат го! Децата ни са професионалисти.А ние родителите сме абсолютно наясно какво правят те,и ги подкрепяме във всичко. Подкрепяме и ръководството на Ера.Децата ни се ,,чекнат,, на всякъде,където изкуството е ценено.Дали на съзтезания, спартакиади,олимпиади международни и европейски първенства ,дали в благотворителност или шоу програми, тв предавания,клипове,те показват изкуство. Ера са класа! Свикнете с тази мисъл и преглътнете злобата си.Внимавайте с обидите към деца ,които се ,,чекнат,, защото те са едни успяли деца,а зад тях стоят едни много здраво стъпили на земята родители.

Отговори
16 12
Георги Генадиев

Георги Генадиев

07.10.2023 | 10:53

Уважаема госпожо Георгиева,още по -жалко е,че родителите стоят зад тези изяви,колко е морално и възпитателно това, обществото само може да прецени!Успех с пилонните изяви!

Отговори
13 13
С. Петрова

С. Петрова

07.10.2023 | 16:51

Абсолютно ви подкрепям!Дъщеря ми тренира в СК Самодива, безкрайно добри и морални треньори, отлично отношение към децата,много вложен труд ,за да направят това помещение годно за ползване!Няма да допуснем такава несправедливост!Потресена съм как е възможно тренира от клуб Ера да се снима без бельо и да си качва снимките,явно за пример за подражание!!!!!!

Отговори
12 18
Калина

Калина

07.10.2023 | 17:00

Ако вие сте родител на някое от "чекнещите се" по пилони деца на ми се мисли, на коя по точно планета сте стъпили здраво, но със сигурност не е на тази Земя!

Отговори
8 12
Майнатаун

Майнатаун

07.10.2023 | 17:21

Много сте заблудена. Нищо вярно няма в това, което твърдите!

Отговори
2 11
Майнатаун

Майнатаун

07.10.2023 | 17:23

А Вие сигурна ли сте в тези си твърдения? Преди да напишете нещо и да го твърдите толкова уверено е добре да проучите точно информацията.

Отговори
7 9
Дафина Терзиева

Дафина Терзиева

07.10.2023 | 22:31

Нека си спомним защо нашите деца посещават школите за балет - за да възпитават здрав дух в здраво тяло, грация, изящество, красота - отвън и отвътре. Нали?! Нека си спомним. С агресия и грозни думи, освен да рушим, няма какво друго да направим. Призовавам всички да бъдем възпитани, добри и красиви. Нали искаме добро и красиво бъдеще за децата си?! А каквото Общински съвет и кмет решат, в крайна сметка, това е. Но нека не петним едни-други имената на школите, треньорите и нека не настройваме децата на вълна " омраза, унижение, грозни думи и действия". Войните по света са твърде много и ужасяващи, за да допускаме това и в сърцата си. Нека нещата се развият по най-добрия възможен начин за всички!♡

Отговори
21 1
В. Антонов

В. Антонов

08.10.2023 | 21:32

Г-жо Димитрова или тази, която сте в действителност. Коментарът Ви не заслужава отговор. Ще Ви кажа само: " Не се занимавайте с Креми - не сте й в категорията"

Отговори
19 1

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?