Пускат тролей No14

Тролейбусна линия No 14 ще бъде възстановена вероятно още през следващата седмица. Маршрутът беше спрян преди приватизацията на фирма „Градски транспорт", когато нямаше здрави тролейбуси. По линия No 14 могат да тръгнат част от 15-те возила, които пристигнаха от Белгия, каза вчера мажоритарният собственик на дружеството Ангел Батаклиев. Маршрутът ще улесни доста граждани, защото започва от бившия Домостроителен комбинат, минава по бул. „Кн. Мария Луиза", „Източен", „Христо Ботев" и през „Кючук Париж" стига до Кукленско шосе, потвърди шефът на общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта" Никола Янакиев.

От „Градски транспорт" искат общината временно да възстанови и тролейбусната линия No 2, която минава през Тунела и свързва гара „Филипово" с Коматевско шосе през Централна жп гара. Маршрутът е отменен преди години с решение на Общинския съвет. Ще разгледаме предложението в комисия, каза Янакиев. Фирмата е договорила още 13 къси тролейбуса от Германия и 28 от Канада. Те ще пристигнат до десетина дни. По договор с общината возилата могат да тръгнат по осем маршрута NoNo 3, 5, 14, 19, 25, 55, 102 и 134. В момента се обслужват само две линии NoNo 3 и 19.

 

 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
1 коментар
Йордан

Йордан

11.11.2009 | 13:40

Аха, ами къде са останалите 5 линии--- № 2, 8, 28, 35 и 114??? Тролейбусният транспорт е съставен от общо 13 линии, горепосочените от статията и тези, които аз посочих!!! Няма никакъв транспорт между Район Северен и Западен, пряк!!! №28 може да минава например от ТЕЦ Север (за вбъдище от с. труд, кваратл Труд, ул. Васил Левски, бул. Дунав, бул. В. Априлов, бул. 6-ти Септември, бул. Копривщица, бул. Пещерско шосе и да влиза в кв. Прослав и последна спирка да бъде на околовръстният път малко след Прослав!!! №8 ТК“ Марица, ул. Победа, бул. Дунав, бъл. Васил Априлов, ляв завой по бул. Христо Ботев, под Бетонен мост, Сточна гара, Военна болница, на дясно по бул. Менделеев, бул. Цар Симеон и последна спирка на РСПАБ, Елтех АД. №2 по стария маршрут, но вместо преди Смирненски да върти, да продължи по Коматевско шосе и да влиза в кв. Коматево, там да върти. № 102 ТК" Марица", ул. Победа, Мост "Герджик",бул. Руски, бул. 6-ти Септември, бул Васил Априлов, десен завой по бул. Христо Ботев, в кв. Смирненски- бул. Хаджи Димитър, ул. София, ул. Юндола последна спирка и за в бъдеще, когато се направи надлезът Царевец- Модър, тролейбусна връзка с бул. Южен и Коматевско шосе. № 114 да тръгва от гара Тракия, да минав през цяла Тракия, бул. Санкт Петербург, надлез Родопи, десен завой по ул. Скопие, бул. Цар Ботис 3 Обединител, бул. Никола Вапцаров, обръщало на тролейбус №19, а за в бъдеще през надлез Модър-Царевец по ул. София, Юндола и обръщалото с №2 тролейбус. № 35 Район Източен- Изгрев--ул. Крайна, ул. Ландос, бул. Цариградско шосе, обръщалото на тролейбуси №5, 14,19 като продължава в район Тракия по Ягодовско шосе, бул. Цар Симеон, Гара Тракия, бул. цар Симеон, ул. Недялка Шулева, бул. Освобождение, бул. Менделеев, бул. Санкт Петербург, Надлез Родопи, ул. Скопие, бул. Цар Борис 3, обръщало на тролейбус №3; №14 и 134 ходят и до Митница Пловдив, последна спирка. № 55 да бъде по стария маршрут с леко изменение, вместо към Победа да завива и Аврогара Север, да продължава по бул. Дунав, след това десен завой по бул. Васил Априлов и да обръща на Биомашиностроене АД, това е след Гимназията по хранителновкусова промишленост. Да се измислят и още 3 тролейбусни линии към 13-те, т.е. общо да са 16 тролейбусни линии, като едната може да тръгва от Биомашиностроене АД по целия бул. Васил Априлов, т.е. автобус 113 да стане тролейбус 113. Нека дишаме чист въздух, нека бъдем европейци и да бъдем модерни. Пътувал съм много из Европа и основният транспорт там е електротранспортът-- тролейбуси, трамваи, метро, междуселищен пътнически и товарен е ж.п. транспортът, т.е. влакове!!! Къде сме ние с тези автобуси, които замърсщват въздуха ежеминутно, няма екологично гориво, щом не изхвърлят нулева емисия, както електротранспортът, не са екологични!!! Издават много шум, който уврежда много здравето, мирише на гориво и т.н. Сътонношението в Пловдив трябва да бъде 120 тролейбуса към 100 автобуса!!! Това животно "маршрутки, които са опасни, мръсни, замърсяващи и задръстващи движението трябва да бъдат ликвидирани, само в България, Турция, Арабски свят и страни от Третия свят го имат като транспорт!!! Дано помислят за нашето здраве!!! Надявам се нпкои от редакторите на вестник Марица да публикува всичко това, което написах, за да го прочетат всички пловдивчани, политици, бизнесмени, собствениците на транспортните фирми, г-н Батаклиев като мажоритарен собственик на "Градски Транспорт" АД. Благодаря!!!

Отговори
0 0

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?