Пловдивчанка: Във "Виваком" действат като ало-измамници

Пловдивчанка не успяла да се свърже повече от половин ден с човек от колцентър на Виваком, за да съобщи за проблем с интернета в дома . За няколко часа Валя Николаева многократно звънила, но я прехвърляли от оператор на оператор. Тя се възмущава, че това се правело умишлено с цел сметката на клиента да набъбва. Ето писмото  без редакторска намеса:

Уважаема редакция, моля ни да публикувате това, което "Виваком" ми причини.
Вчера /8 октомври/  ми се наложи спешно да се обадя на оператор, тъй като ми трябваше паролата, за да вляза в рутера ми. Интернетът и телевизията са ми още към тях, но мобилния номер го пренесох към друг оператор. И така, обаждайки се от друг оператор към 087123, излиза доста солено. Обадих се един път, стоях на линия 9 минути, като през това време ми точеха пари, накрая затворих, защото не можах да издържа на напрежението и още повече - унижението от "Виваком".

След час отново се обадих, но... оператор вдигна и ми каза, че трябва да ме свърже с технически отдел. И така, останах на линия да чакам, но никой не отговори от този отдел. Отново 10 минути източване на пари.

Изчаках да мине малко време и опитах трети път да се свържа, отново ме държаха на линия 9 минути и отново от този отдел никой не отговори. Сметката ми за плащане стана сериозна. Тъй като тази парола ми трябваше спешно за днес, се обадих за четвърти път през нощта в 2 часа. Чак тогава ме обслужиха.

Уважаема редакция, това е недопустимо за оператор като "Виваком". И освен това е жива измама, наподобяваща тази на телефонните измамници! Намерили са начин да източват пари от хората. Ще пусна и жалба до няколко институции, за да проверят гаврата от страна на този оператор. А вас ви моля да публикувате гореизложеното, за да се спре по някакъв начин тази подигравка с хората на бедна България.

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Каква вода пиете вкъщи?