Пловдивчанка: Във "Виваком" действат като ало-измамници
- 20:20, 10.10.2018
- 8205
- 0
Пловдивчанка не успяла да се свърже повече от половин ден с човек от колцентър на Виваком, за да съобщи за проблем с интернета в дома . За няколко часа Валя Николаева многократно звънила, но я прехвърляли от оператор на оператор. Тя се възмущава, че това се правело умишлено с цел сметката на клиента да набъбва. Ето писмото без редакторска намеса:
Уважаема редакция, моля ни да публикувате това, което "Виваком" ми причини.
Вчера /8 октомври/ ми се наложи спешно да се обадя на оператор, тъй като ми трябваше паролата, за да вляза в рутера ми. Интернетът и телевизията са ми още към тях, но мобилния номер го пренесох към друг оператор. И така, обаждайки се от друг оператор към 087123, излиза доста солено. Обадих се един път, стоях на линия 9 минути, като през това време ми точеха пари, накрая затворих, защото не можах да издържа на напрежението и още повече - унижението от "Виваком".
След час отново се обадих, но... оператор вдигна и ми каза, че трябва да ме свърже с технически отдел. И така, останах на линия да чакам, но никой не отговори от този отдел. Отново 10 минути източване на пари.
Изчаках да мине малко време и опитах трети път да се свържа, отново ме държаха на линия 9 минути и отново от този отдел никой не отговори. Сметката ми за плащане стана сериозна. Тъй като тази парола ми трябваше спешно за днес, се обадих за четвърти път през нощта в 2 часа. Чак тогава ме обслужиха.
Уважаема редакция, това е недопустимо за оператор като "Виваком". И освен това е жива измама, наподобяваща тази на телефонните измамници! Намерили са начин да източват пари от хората. Ще пусна и жалба до няколко институции, за да проверят гаврата от страна на този оператор. А вас ви моля да публикувате гореизложеното, за да се спре по някакъв начин тази подигравка с хората на бедна България.
Водещи новини
Коментари
Отговор на коментара написан от Премахни